Support

Open search

Samsung ecobubble uitleg display symbolen

Highlighted
OPGELOST
New Member

Na het eersteeds liedje aan het einde van de was verschijnt er een rood symbool van een trommel met een twinkle, links in beeld van het display. Vervolgens klinkt het liedje van Samsung pas wanneer je de deur open doet of de machine uitdoet on plaats van direct na het eerste liedje. Wat betekent dit symbool? Ik kan dezer nergens vinden

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Lot Moderator
Moderator

Hoi Chamsat,

Wat is de modelcode van jouw wasmachine? Die staat aan de binnenkant van de deur.

Ik denk dat het om de trommelreiniging gaat. Je kunt het programma Eco Trommelreiniging draaien, zie je deze bij de programma's staan?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
20 ANTWOORDEN 20
Lot Moderator
Moderator

Hoi Chamsat,

Wat is de modelcode van jouw wasmachine? Die staat aan de binnenkant van de deur.

Ik denk dat het om de trommelreiniging gaat. Je kunt het programma Eco Trommelreiniging draaien, zie je deze bij de programma's staan?

---------
Signature-Note10
First Poster

Mijn wasmachine laat ook een rood trommeltje zien bij einde was . Daarna gaat hij uit en wil niet meer aan. Na een poosje wachten(dag) dan doet hij het even . Wie kan me helpen . Hij is nu 1 jaar oud

Lot Moderator
Moderator

Hi @Gert4, ik denk dat het om de trommelreiniging gaat. Heb je een programma dat Trommelreiniging heet? Dan kun je die laten draaien

---------
Signature-Note10
First Poster

Hi Lot,

als ik hem aankrijgen ga, probeer ik dat. Heb je hier ook een oplossing voor, dat hij elke keer uitvalt ??

alvast bedankt 

Lot Moderator
Moderator

Het zou ermee te maken kunnen hebben dat de trommel gereinigd moet worden. Laat je weten of het lukt?

---------
Signature-Note10
First Poster

Wasmachine scherm ging even branden , ik kon hem direct op trommelreinigen zetten . Helaas is hij nu daarmee klaar maar machine wil niet aan . Hij valt direct uit... help

Lot Moderator
Moderator

Ok, krijg je een andere melding in het display te zien?

Wat is de modelcode van de wasmachine? Die vind je aan de binnenkant van de trommel.

Controleer het filter, het kan zijn dat er bijvoorbeeld een sokje in zit of dat het filter vuil is. Kijk ook even goed of het propellertje in het filter goed kan draaien. 

---------
Signature-Note10
First Poster

Lot schreef:

Ok, krijg je een andere melding in het display te zien?

Wat is de modelcode van de wasmachine? Die vind je aan de binnenkant van de trommel.

Controleer het filter, het kan zijn dat er bijvoorbeeld een sokje in zit of dat het filter vuil is. Kijk ook even goed of het propellertje in het filter goed kan draaien. 

Hi lot , geen enig leven in display, code van machine is WD80j6400aw/en en filters zijn schoon achterkant en zijkant en kunnen bewegen

First Poster
Weliswaar is zwaar
Top Posters