Support

Open search

Samsung combi magnetron NQ50J3530BS

First Poster

Wij gebruiken dit apparaat iets meer dan een jaar. Het lukt ons niet in de (hetelucht) oven om bijvoorbeeld pizza's bladerdeeg recepten, appeltaarten naar tevredenheid te bereiden. Bij al deze voorbeelden blijft de onderkant slap of niet gaar. We hebben diverse standen geprobeerd. Het lijkt erop dat vanaf de onderkant niet voldoen warmte/luchtstroom komt. We zijn ten einde raad en hebben het gevoel dat we een miskoop produkt hebben aangeschaft. Wat is de oplossing? 

3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II
Gebruik je de meegeleverde grill ook? Welke stand gebruik jij? Ik gebruik Convection altijd..
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Wat bedoel je met meegeleverde grill, als je bedoelt de knop, vanaf de nulstand tweede stand naar rechts draaien. We;le stand is dan de convection? Worden de pizza bodems dan wel knapperig?

Superuser II
Superuser II
Combi-MWO Mode (MWO + Oven)
MWO + Grill / Convection

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201502/20150226153814000/NQ50J3530BS_EF_DE68-04356A-00_...
Pagina 30 in de handleiding en verderop op pagina 46 staat er ook een stukje voor automatische bereiding voor Pizza.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters