Support

Open search

Samsung WD80J6A00AW Eco Bubble luchtfilter?

Highlighted
OPGELOST
New Member

Ik heb een WD80J6A00AW Eco Bubble van een anderhalf jaar oud. Al een tijdje droogt deze niet meer goed. In een ander bericht hier op de community zag ik dat 'het luchfilter' wellicht schoongemaakt moet worden. In een huishouden met veel honden kan ik me voorstellen dat een luchtfilter vol met haren zit. In de gebruiksaanwijzing kan ik echter nergens vinden waar dit luchtfilter zit? Waar kan ik deze vinden?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Community Manager

Hi @EllenQ,

We raden  aan om het vuilfilter vijf of zes keer per jaar te reinigen om te voorkomen dat het verstopt raakt. Een verstopt vuilfilter kan het belletjeseffect verminderen.

Ik stuur je even de link mee naar de handleiding voor dit model: http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201712/20171211101124557/WD80J6A00AW_DC68-03628K.pdf

Als je de machine nog niet eerder hebt schoongemaakt, lijkt het mij verstandig alle stappen even te doorlopen, vanaf pagina 43 vind je de stappen.

Je kunt het filter van de waterslang reinigen, het vuilfilter, en de wasmiddellade.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Community Manager

Hi @EllenQ,

We raden  aan om het vuilfilter vijf of zes keer per jaar te reinigen om te voorkomen dat het verstopt raakt. Een verstopt vuilfilter kan het belletjeseffect verminderen.

Ik stuur je even de link mee naar de handleiding voor dit model: http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201712/20171211101124557/WD80J6A00AW_DC68-03628K.pdf

Als je de machine nog niet eerder hebt schoongemaakt, lijkt het mij verstandig alle stappen even te doorlopen, vanaf pagina 43 vind je de stappen.

Je kunt het filter van de waterslang reinigen, het vuilfilter, en de wasmiddellade.

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Top Posters