Support

Open search

Rubbers voor G-series 400 koelkast

OPGELOST
Apprentice

Ik heb een koelkast model RL60GGGTS, welke ik op het internet nergens terug kan vinden. Ik zoek rubbers voor de koelkast deur, bovenste, gezien deze beschadigd zijn door de lade van de koelkast. Hoe kom ik erachter welke ik nodig heb? Waar kan ik deze halen? En wat kosten deze?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi @b1angel,

Ik denk dat je het beste even hier kunt kijken, en als je er niet uitkomt even contact opnemen via die pagina: https://samsungonderdelen.com/samsung-model/rl60gggrs1xef.htm. Dit is de officiële weg om onderdelen te bestellen, zo weet je zeker dat je het juiste onderdeel bestelt.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
7 ANTWOORDEN 7
Superuser II
Superuser II

Hoi @b1angel,

Ik denk dat je het beste even hier kunt kijken, en als je er niet uitkomt even contact opnemen via die pagina: https://samsungonderdelen.com/samsung-model/rl60gggrs1xef.htm. Dit is de officiële weg om onderdelen te bestellen, zo weet je zeker dat je het juiste onderdeel bestelt.

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Tim Moderator
Moderator

Hey @b1angel, ben je er uit gekomen via Samsung Onderdelen?

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Apprentice
@Tim, ik ben er nog niet helemaal uitgekomen, want ook daar kon ik niet exact mijn type koelkast terugvinden. Ik heb alleen net pas geprobeerd om via die pagina contact op te nemen met support.
Black Belt 

Da's een hele goeie! Ik heb zelf ook nog wat zoek/Google werk gedaan en kan zo ook niks vinden inderdaad. Als er iemand is die hier nog aan kan komen dan zijn het de mensen van SamsungOnderdelen ^Joeri

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Apprentice
Het was uiteindelijk wel noodzakelijk om via support van Samsung onderdelen te vragen naar het onderdeel wat ik zoek, want op de site was het model echt niet terug te vinden. Support heeft me een link gestuurd direct naar het onderdeel welke ik volgens hen kan bestellen voor vervanging van de kapotte rubber.
Black Belt 

Super! Fijn dat het toch nog te vinden was laat je nog van je horen zodra je hem ontvangen/gemonteerd hebt?

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Superuser II
Superuser II
Wat een toppers zijn het ook bij SamsungOnderdelen! Ook van mijn kant uiteraard fijn om te horen dat het gelukt is het onderdeel te vinden
Top Posters