Support

Open search

Problemen deursignaal

New Member

Koelvries combi RB29FERNSCA laat het deursignaal steeds horen, terwijl de deuren goed dicht zitten. We hebben de koelkast uitgezet, rubbers schoon gemaakt, verschillende electronica draadjes in vriezer en onderste koelgedeelte eruit gehaald, maar het probleem blijft .Waar zit de electronica om dit signaal uit te zetten? Waar zitten de sensoren . onze dank is groot!

5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II
Hmm dat is raar! Heb je nog garantie?

dit vond ik op google:
http://support-us.samsung.com/cyber/popup/iframe/pop_troubleshooting_fr.jsp?idx=669481&modelname=RF2...

Weet alleen niet of je er veel aan hebt! Ik ga het even doorsturen naar een expert
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Observer

Beste Rohit,

Weet jij hoe dit probleem oplost is? Ik heb hetzelfde probleem met mijn koelkast rb31fejnbsa 

Mvg Tom 

Superuser II
Superuser II

Hoi Tom,

helaas niet. Heb je bovenstaand linkje gelezen? Misschien heb je daar wat aan.

Anders gewoon een monteur laten komen..

---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Dag, het probleem is de bedrading. Die is super dun, ik heb/m al een paar keer gerepareerd, maahet breekt sreeds weer op een nieuwe plaats. Sechte bedrading. Heb al gevraagd of er nieywe, betere is.

Eddy

Superuser II
Superuser II
Andere dikkere kabel plaatsen? Of 1 die beter beschermd is? Als het echt een fabrieksfout zou zijn dan zou dit veel vaker voorkomen en er een terug roep actie plaatsvinden.
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters