Support

Open search

Probleem Koel/vries RB31FEJNBSA

Highlighted
First Poster

Ik vrees dat @BruceH hier weinig aan gaat en kan doen. Gevalletje "don't shoot the messenger". Het zou hem/Samsung wel sieren om de klant tegemoet te komen met een oplossing. Afschuiven naar de leverancier en een link met ingewikkelde taal van de overheid is een standaard procedure. De grote meerderheid doet hier niets mee omdat het gedoe is en men al weet dat het toch geen zin heeft... Dat ze het vertrouwen in Samsung verliezen en voor een ander merk gaan boeit ze niets. Er staan veel nieuwe klanten klaar en verkopen ze weer genoeg nieuwe koelkasten en apparatuur die na een paar jaar dezelfde kuren geeft.

Misschien dat een mailtje naar Kassa of de consumentenbond sturen zo'n slecht idee niet is, helemaal als we dat met velen doen. Samsung is een grote speler maar dat houdt wel dat ze niet naast hun schoenen moeten gaan lopen. Dus denk dat discussiëren op dit forum geen effect heeft, je moet de media opzoeken om het echt onder de aandacht te brengen. Pas dan bereik je iets... 

Apprentice

@BruceH  nee ik kan hem wel ter reparatie aanmelden en dan sturen zij een monteur. Kosten zijn voor mij. Leuk kastje naar de muur verhaal zo. 

@Nk77  bij mij is het nu ook verholpen, maar het zal ongetwijfeld weer eens gebeuren. 

Apprentice
Ik ben ook wel voor het gevalletje lassa
Top Posters