Support

Open search

Misleiding van Samsung

First Poster

In Canada uitermate vriendelijk informatie gekregen over de family hub side by side koelkast

bij checken van de website leuke filmpjes en verdere info gekregen plus het extraatje dat je een Ring deurbel kreeg bij bestelling 

de koelkast a3000 euro besteld bij het bestellen van onze keuken. Bij navraag naar onze deurbel kreeg ik te horen dat Brugman keukens niet op de approved lijst van tussenpersonen staat, dat had ik kunnen lezen na 5 pagina,s door te scrollen ergens rechts (of was het nou links) onderaan een pagina.

beetje zielige maar vooral misleidende informatie en dat voor een product van 3000 euro!!!

terwijl ik ook bij AEG een oven had gekocht en zij mij en mijn dochter een 4 uur durende kook workshop aanbieden incl kookboek eten en wijn! ZO HOORT HET SAMSUNG, VERBETER DIT SOORT KLANTENSERVICE

4 ANTWOORDEN 4
Highlighted
Superuser II
Superuser II

Hoi @Jaybee56,

Als ik je klacht goed samenvat; je voldoet bij bedrijf 1 aan de voorwaarden van een actie, dus hebben zij een goede service, waar je bij bedrijf 2 niet aan de voorwaarden voldoet, die daarom een slechte service heeft. De deelnemende winkels staan op de promotiepagina. Ben je dan niet zelf verantwoordelijk voor het bekijken van de voorwaarden als je ergens aan mee wilt doen?

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Nee Superuser (van Samsung?)

dat heb je dus niet goed begrepen.

waar het mij om ging is dat Samsung:

a. Restricties neerlegt bij het wel of niet verkrijgen van een gadget waar breeduit mee geadverteerd wordt.

b. Deze restricties behoorlijk weggestopt zijn en als je een keuken koopt bij Brugman (notabene en niet de kleinste) je niet kijkt naar randvoorwaarden maar op de samsung site kijkt naar functionaliteit van deze sidebyside

vr groet

Superuser II
Superuser II
A: Restricties zijn er om bedrijven die apparatuur voornamelijk uit het buitenland goedkoper halen mee uit te sluiten.
B: voorwaarden staan altijd duidelijk op de samsung site onder de Promotie.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Superuser II
Superuser II

@Jaybee56  schreef:

Nee Superuser (van Samsung?)

Niet van Samsung, zie hier voor meer informatie over de Superuser rank https://eu.community.samsung.com/t5/Ontdek-de-Community/Ranks-en-Badges-op-de-Samsung-Community/m-p/...

@Jaybee56  schreef:

waar het mij om ging is dat Samsung:

a. Restricties neerlegt bij het wel of niet verkrijgen van een gadget waar breeduit mee geadverteerd wordt.

Ja, er zijn voorwaarden. Zonder die voorwaarden komen er ook geen promoties tot stand. Niets is gratis in deze wereld, het extraatje wordt deels door Samsung betaald en deels door de deelnemende winkels. Als je je product dus in een niet deelnemende winkel koopt, is er ook niet voor de gadget betaald.

@Jaybee56  schreef:

b. Deze restricties behoorlijk weggestopt zijn en als je een keuken koopt bij Brugman (notabene en niet de kleinste) je niet kijkt naar randvoorwaarden maar op de samsung site kijkt naar functionaliteit van deze sidebyside

Als punt b had geklopt had ik je op alle punten gelijk gegeven, maar de voorwaarden staan duidelijk op de promopagina, met de deelnemende winkels aangegeven met grote iconen.

Punt c dan, want je vergeleek de service van Samsung wel degelijk met de service van AEG en koppelde dit rechtstreeks aan het al dan niet goedgekeurd krijgen van je deelname aan beide acties; ook AEG heeft vergelijkbare voorwaarden, maar andere verkooppartners. Het had net zo goed andersom kunnen zijn, want uit die opmerking haal ik dat je ook de voorwaarden van AEG niet hebt doorgelezen. Wat me dan weer bij mijn eerste punt brengt: heb je hier zelf geen verantwoordelijkheid in?

In elk geval wens ik je wel een heel fijne avond!

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters