Support

Open search

Koelkast geeft een alarm

First Poster

mijn koelkast geeft constant een alarm maar ik kan niet ontdekken waarom het is een RL58GREIH1/XEF

7 ANTWOORDEN 7
Troubleshooter

Hi Berend, dat is irritant! Dit kan de deuralarmfunctie of temperatuuralarmfunctie zijn. Op pagina 65 van de handleiding staat hoe je dit kunt uitschakelen. Laat me weten of het gelukt is! 

First Poster

Nee het is niet gelukt later met Samsung gebeld, volgens hun zijn er sensors defekt.

Maar ik kan nog steeds het alarm niet uitzetten

Lot Moderator
Moderator

Dat lijkt me irritant, wat is er telefonisch afgesproken?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
First Poster

Niets, ik heb besloten om een nieuwe te kopen, om een 10 jaar oude koelkast te laten repareren vond ik toch zonde van m'n geld

Lot Moderator
Moderator

Ah ok, dat kan ik me voorstellen. Wellicht leuk om te weten; je kunt nu tot €200 retour krijgen bij aankoop van een koelkast. Zie deze pagina voor meer informatie en de deelnemende modellen en winkels.

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
New Member

Mijn koelkast -RB31FERNBWW- piept elke minuut ong. 10 keer. Temperatuur is goed; deuren sluiten goed. Valt nog in de garantie (07-2013). Wat kan de oorzaak zijn? Hoe kan dit gestopt worden?

Tim Moderator
Moderator

@Ef111 Is het mogelijk om dit op film vast te leggen, zodat ik met je mee kan luisteren naar het geluid? Ik help je graag verder.

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Top Posters