Support

Open search

Inductie kookplaat NZ64N9777GK

First Poster

Ik heb ook geprobeerd met toestemming voor alles. Maar het blijft maar het zelfde geven. Grts

Black Belt 

Goeiemiddag Tom, ik ben alle mogelijke opties nog een keer langsgegaan en om echt zeker te weten wat er nu precies fout gaat wil ik hier toch het liefst een monteur voor langs sturen. Voor zover ik van je meekrijg doe je alles goed en zou het gewoon moeten werken. Heb je daarom de volgende info voor me?

- je naam, adres gegevens, tel nr, enemail adres;

- serienummer van de kookplaat;

- kopie van de aankoopbon;

- voorkeursdatum voor monteursbezoek.

Dan zorg ik dat onze reparatie dienst hier zsm contact over opneemt om de afspraak in te plannen.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

Tom Raemaekers

Molendel 4

3665 As 

Het monteurs bezoek mag ergens in de week gebeuren. Enkel liefst in de voormiddag 

Mvg Tom Raemaekers 

IMG_20181108_041937.jpg

IMG_20181108_042106.jpg

Black Belt 

Dat zal ik doorgeven, heb je alleen nog een telefoonnummer en email adres voor me? En ik kan het serienummer net niet lezen op die foto, als je daar nog een betere foto van kunt maken, of het serienummer voor me over wilt typen, heel graag.

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster

SN:OBE87WCK500081B

Email tom.raemaekers@telenet.be 

Gsm +32486994860

Black Belt 

Top, bedankt! Ik heb het reparatie verzoek bij deze ingediend en de mensen van CE Repair zullen hier zsm contact over opnemen. Ik hoor graag van je wat het nou bleek te zijn. 

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster

De man van CE Repair is langs geweest en heeft volgens mij ook alles uitgeprobeerd maar kon het niet vinden. Hij kreeg het dus ook niet aan het werken met de app. En hij zij dat het probleem niet aan de huisinstallatie ligt. Hij vertelde dat ik hier over door samsung opgebeld zou worden om iets aan de kookplaat te vervangen. Maar heb tot nu toe nog niks gehoord. De conclusie is dus dat het nog steeds niet werkt. Grtj

Black Belt 

Nou, het enige pluspuntje is dan dat wij ons niet onhandig hoeven te voelen dat het ons ook niet lukte, al is het uiteraard jammer dat het nog niet werkt. Als ik het verslag bij CE Repair opzoek zie ik staan dat ze aanstaande vrijdag weer wat van plan zijn, hebben ze dat ook met jou gecommuniceerd?

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster

Tegen mij hebben ze gezegd dat ze de 26ste er voor zouden langs komen. Gr

Black Belt 

Oh pardon, ik had me helemaal verrekend. De 26ste zag ik ook staan maar da's helemaal geen vrijdag. Maar dan komt de info in ieder geval overeen

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
Top Posters