Support

Open search

Filter foutmelding

Nick Moderator
Moderator

Volgens mij is dat het ijzeren staafje. Maar verder kan ik je helaas niet adviseren bij eigen reparaties. Je kunt altijd even contact leggen met Samsungonderdelen. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice
Thanks
First Poster

Ik zie veel meldingen over de tE4 foutmelding bij deze Samsung droger. Kan iemand terugkoppelen wat het gekost heeft om te laten fixen door een monteur? Mijn machine is ongeveer 4 jaar oud. Te jong om te vervangen maar als het een prijzige reparatie is koop ik direct een nieuwe. Gaat uiteraard dan wel een ander merk worden. Ik krijg die code ook niet weg door de filters of sensor schoon te maken.

First Poster

Hi Bruce - enig idee wat deze reparatie gaat kosten? Blijkbaar is het een veelvuldig voorkomend defect?

Apprentice

Ik heb hem nog niet laten maken.  de mijne is drie jaar, ben dit wel van plan. Krijg de melding ook met geen enkele mogelijkheid weg.

ben dus ook benieuwd wat de kosten zijn..

BruceH Moderator
Moderator

Hi allemaal,

ik kan geen indicatie geven van de kosten. Zodra er een reparatieverzoek is ingediend, neemt het reparatiecenter contact met je op, waarna hij ook een indicatie kan geven. 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Kosten bedragen zo'n 230 euro. En dat voor een apparaat van 399 euro amper 4 jaar oud.

Zojuist de prijsopgave gekregen.

Oh ja, dit is dan ook nog onder de " coulanceregeling" van Samsung...

Echt coulant is deze prijs niet bepaald.....

Black Belt 

Hoi @diekmann2, nu zullen de reparatiekosten per euvel verschillen, had jouw droger hetzelfde probleem? Daarnaast doen we echt ons best om reparatiekosten te drukken buiten de fabrieksgarantie aan de hand van de leeftijd en aankoopgegevens van de droger. Aangezien wij als fabrikant gebonden zijn aan de fabrieksgarantie kunnen we het daarbuiten helaas niet volledig op onze kosten doen. Buiten garantie raad ik ook meestal aan de reparatie via je winkel te laten lopen aangezien je met hen de koopovereenkomst hebt, wellicht dat zij op basis daarvan meer voor je kunnen betekenen.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

Dank voor de reactie, JoeriS

Winkel waar de droger gekocht is, is inmiddels failliet.

Inderdaad zelfde probleem als de anderen, helaas....

Black Belt 

Oh, da's wel rot.. Mag ik vragen om welke winkel het gaat? In sommige gevallen kan je dan ook bij de curator terecht.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Top Posters