Support

Open search

Filter foutmelding

First Poster

op mijn droger staat een rastertje die kleurt rood  en er gaat steeds een belletje rinkelen. Volgens de gebruiksaanwijzing is dan de condensator verstopt? Na enkele minuten stopt hij dan. En hij lijkt in die tijd ook niet echt warm te worden,

op deze site waren hier al vele die het zelfde probeleem hebben.

Ook ik hou mijn condensator regelmatig schoon vorige week had ik dat nog gedaan. En nu krijg ik voor de eerst keer deze melding, ik heb nogmaals alles schoongemaakt maar hij blijft het doen.  mijn droger is precies 5 jaar oud kan iemand mij vertellen wat de kosten hiervoor worden als ik via jullie een monteur laat komen.

ik heb net 10 min in de wacht gestaan bij de helpdesck toen  vervolgens doodleuk de verbinding werdt verbroken. graag a

First Poster

Hi,

ik had het probleem laatst dus ook. Gezien ik teruglees dat er best wel hoge kosten zijn,leken mij de kosten baten het niet waard, qua leeftijdvan de droger. Wat ik heb gedaan is heel de achterkant eraf gehaald en goed schoongemaakt. Ook als je  het stuk eruittrek wat je schoonmoet maken naast het rooster vooraan zeg maar en je gaat met je hand in de droger kan je veel stof eruit halen. Achter onderin is zit dan ook een soort afwatering. Dit zat bij ons ook helemaal verstopt met stof. Daarna gaf hij nog 2 keer aan dat hij verstopt zat. Maar daarna leek hij weer doorgelopen en sindsdien droogt de droger weer goed.

First Poster

Sinds kort dat droger steeds afslaat en lampje filter rood brandt. Gister gaf hij de code he en nu tes. Als ik hem dan uit en aanzet, dan doet hij het weer even totdat......

Nick Moderator
Moderator

Hi Laafjes, dat klinkt allemaal niet best. HE is een heating error, wat betekent dat de temperatuur te hoog wordt tijdens het draaien. Zijn alle filters goed schoongemaakt? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster
Ja, kleine rooster na elke draai en bak linksonder regelmatig.
Nick Moderator
Moderator

Duidelijk. Als de melding blijft, duidt het toch echt op een defect. In zulke gevallen adviseer ik een reparatie.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster
Snap ik. Wat zijn ongeveer de kosten? Machine is 5 a 6 jaar oud.
Maestro

Dat is aan het reparatie centrum om uit te rekenen, maar als je voor mij je NAWTE gegevens hebt, samen met het serienummer van de droger en een kopie van de aankoopbon (dit kan je via een prive bericht sturen: klik op m'n naam > bericht verzenden) dan dien ik een reparatie verzoek voor je in waarna ons reparatie centrum zsm contact met je opneemt met een max. prijsindicatie. Mocht je daar akkoord mee gaan kan je gelijk met hun ook de afspraak maken.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

Beste allen,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn warmtepompdroger van Samsung. Mijn droger is nog geen jaar oud en blijft deze melding geven, desondanks ik het filter helemaal reinig.

Kan er misschien een monteur naar komen kijken?

Alvast bedankt!

Groet, 
Marija

Maestro

Goeiemiddag Marija, dat is zeker een optie  al zou ik eerst graag nog een paar dingen met je controleren. Want gaat het om de melding van het stoffilter of het waterfilter? Afhankelijk van het filter kunnen we ook nog naar de sensor kijken namelijk.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Top Posters