Support

Open search

Fabrieksfout Amerikaanse koelkast - Samsung laat ons maar wachten en wachten

Apprentice

Al bijna 2 maanden terug hebben we bij Mediamarkt een Amerikaanse koelkast gekocht (1550 euro).

3 weken later stond er s’ochtends een flinke plas water onder. De koelkast deed niets meer. Alle spullen uit de vriezer konden zo de prullenbak in. 

4 dagen later ontdekte de reparateur een fabrieksfout. Weer 5 dagen later stuurde Samsung ons een mail met de koelkast om te ruilen. Daarna was t verhaal dat t nog 3 dagen extra zou duren voor ze opnieuw contact zouden opnemen voor een afspraak, met daar bovenop 10-15 werkdagen voor bezorging.

We wachten nog steeds. De eerste 2 weken hadden we een ‘buitenkoelkast’ maar nadat mijn zoontje voedselvergiftiging opliep hebben we aan de noodklok getrokken. Maar het haalt niets uit, we krijgen elke keer een ander verhaal van de klantenservice! 

Alleen mediamarkt reageerde uiteindelijk, met een klein koelkastje te leen.

Hoe is t mogelijk dat een bedrijf als Samsung kan functioneren met zo’n slechte klantenservice en klantprocessen die niets met de klant te maken hebben? Dat je 48 uur hebt om een klant terug te bellen betekent niet dat je ook de volle 48 uur hoeft te nemen! 

Eerst een koelkast met fabrieksfout leveren en dan een familie met 2 kleine kinderen keihard laten zitten...  

We wachten nog steeds en zijn weer een week verder. Samsung help ons!

9A4BCF7A-3C9A-4D7F-B4B6-BC983AB1B413.jpeg

877C7CFA-4F43-4AAF-94F5-DF2B804063EC.jpeg

4 ANTWOORDEN 4
Superuser II
Superuser II
Heel vervelend, maar de winkelier is het 1e aanspreekpunt en dienen ook met een passende oplossing te komen..

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanti...

Heb je een RMA nummer dan laat ik het even nakijken!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice
Dag Rohit, het referentienummer is 4219780467
Dankjewel voor het nakijken!
Apprentice
We zijn net gebeld door het Exchange team maar hebben t telefoontje gemist 😱
Net teruggebeld: de klantenservice geeft aan dat er geen nummer is van de Exchange afdeling.. ze hebben een nieuw verzoek om ons weer terug te bellen geregistreerd.
Superuser II
Superuser II
Hmm op het nummer kunnen we niks vinden, heb je nog andere info voor me? Mag je even via een privébericht sturen a.u.b..
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters