Support

Open search

Amerikaanse koelkast van SAMSUNG NIET KOPEN!

Superuser II
Superuser II
Maar het zou dus goed kunnen dat die veranderingen wel een verschil kunnen maken in geluid, het is in principe een andere apparaat.
Een Ferrari motor in een peugeot 206 is niet net zo snel als een echte Ferrari mede dankzij de aerodynamica. 2 verschillende dingen ik weet het maar het zou zo maar eens kunnen dat er daarom niet word geadverteerd met de 39DB voor dit type koelkast.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
Het voorbeeld waarop je duidt lijkt meer op een verschil tussen een enkel -en dubbelbeurs koelkast. Een Peugeot is geen Ferrari. Hier zou je eerder kunnen stellen, dat het steeds om een 458 gaat, zelfde motor, maar andere interieur uitrusting. Overigens wordt juist overal met 39 db geadverteerd. Zie bijvoorbeeld BOL.com (niet de kleinste). Eerder gaf je ook aan dat je overal de info 39 db vond...maar behalve (in eerste instantie) op de site van Samsung zelf.
Superuser II
Superuser II
Dus moet je je afvragen hoe ze daaraan komen toch? Waarschijnlijk net als jou een ander type opgezocht wat lijkt op die wat jij hebt en klakkeloos zo hebben overgezet... Het komt heel vaak voor namelijk dat er typfouten of specificaties bijgezet worden die niet kloppen... Dus nogmaals de verkoper heeft jou misleid, en met deze informatie mag jij de koop denk ik wel ongedaan maken
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters