Support

Open search

Amerikaanse frigo maakt lawaai

First Poster

Ik heb sinds 13/8/2019 een R568N8671SL, dus slechts 2 maanden oud
Ik heb speciaal dit model gekozen omdat dit een stille versie was (39db) en we een open keuken hebben
Nu is die twee weken geleden midden in de nacht beginnen lawaai maken, het is net of er een kleine generator staat te draaien in de keuken
Als we de frigo of diepvries opnenen stopt het maar bij dichtdoen begint het opnieuw.
Na 2 dagen was dit lawaai gedaan, twee dagen later opnieuw gedurende een dag en het voorbije weekend opnieuw anderhalve dag lawaai
Deze ochtend opnieuw, slechts enkele uren maar het is ontzettend vervelend.
Ik heb de frigo al weggetrokken van zijn plaats zodat die zeker overal vrij stond en overal rond extra gestofzuigd maar het gebrom bleef.
het lijkt of het geluid vooral van achteraan de frigo komt bovenaan (achter het paneel)
hebben jullie nog tips wat ik verder kan proberen?
ik heb nu wel het verkoopunt gebeld om technieker te laten komen, ik hoop dat dit ook kan verholpen worden op moment dat er misschien net geen lawaai is

3 ANTWOORDEN 3
Highlighted
Superuser II
Superuser II
Staat die wel waterpas? En technieker van wie laat je komen?
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

de koelkast staat toch redelijk waterpas. Ik heb de waterpas er opgezet en alles leek toch ok te staan
er zal een technieker van servilux langskomen,
ik hoop dat die mij kan helpen want ik word gek van het geluid. En ook als het geluid er niet is want dan zit ik te wachten tot wanneer het brommen opnieuw begint....

Superuser II
Superuser II
Oke ik hoop dat het snel opgelost word! Maak er anders even een filmpje van op het moment dat het gebeurd zodat je dit de monteur kunt laten zien.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters