Support

Open search

Actie €50 werkt niet goed op de website

OPGELOST
New Member

Ik heb een paar weken geleden een koelkast aangeschaft. Ik kon online een korting aanvragen van €50. Heb het proberen aan te vragen, maar moet op een gegeven moment mijn adresgegevens invullen. Daar onder moet ik aangeven of ik de koelkast bezorgd wil hebben, maar mijn koelkast heb ik inmiddels al in ontvangst. Ik moet sowieso mijn adresgegevens invullen anders kan ik de aanvraag niet doen. Weet niet hoe ik op een ander manier het bedrag kan aanvragen. Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hoi Karima,

Ik neem aan dat je het kopje
Afleveradres 
Op dit adres bezorgen / Alternatief adres opgeven
bedoelt? Dat kun je gewoon zo laten. Dat is voor als het een promotie betreft waar je een extra product krijgt opgestuurd. Het is een standaardformulier dat gebruikt wordt voor iedere promotie, dus die tekst zit er nu eenmaal in
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II
Hoi Karima,

Ik neem aan dat je het kopje
Afleveradres 
Op dit adres bezorgen / Alternatief adres opgeven
bedoelt? Dat kun je gewoon zo laten. Dat is voor als het een promotie betreft waar je een extra product krijgt opgestuurd. Het is een standaardformulier dat gebruikt wordt voor iedere promotie, dus die tekst zit er nu eenmaal in
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Lot Moderator
Moderator

Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst @Karima1986! Heb je iets aan het antwoord van @KevinW gehad? Dan mag je zijn reactie als oplossing accepteren

---------
Signature-S10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
Top Posters