Support

Open search

stabiliteit s9 na update

First Poster

goedemorgen allemaal, Na de laatste update van mijn samsung S9 heb ik problemen met mijn apps. Wanneer ik er 1 open dan sluit ie automatisch af. de ene keer na 3 seconde, de andere keer gelijk. Wie kan mij helpen om dit op te lossen?

4 ANTWOORDEN 4
Superuser II
Superuser II
Heb je de apps al opnieuw geïnstalleerd?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

kan het zo zijn dat de nieuwste update niet goed is. Ik hoor alleen maar slechte verhalen over de laatste update. Heb de apps opnieuw geinstalleerd maar nog geen verbetering. Kan het aan de sim-kaart liggen

Superuser II
Superuser II
Mijn broertje heeft ook een S9, met de nieuwste update maar heeft daar geen last van. Ik vermoed dat het toch aan je installatie ligt dan. Voer even een goede backup uit en reset dan het toestel even.

Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
New Member

Lijkt met de update van gisteren weer hetzelfde te zijn. De ene keer werkt alles goed, tien minuten later wordt je weer uit de ene na de andere app gegooid. hopen dat er gauw weer een update komt, is al eens eerder het geval geweest.

Heel veel succes in ieder geval.

Top Posters