Support

Open search

klacht vorige promotie Harman Kardon speaker

First Poster

-aanvraag promotie juist, compleet en tijdig ingevuld

-na 3 maanden nog niets ontvangen en contact opgenomen

-uw reactie: nummer doosje ontbreekt

-medewerkster bevestigt op 6 oktober, dat het alles wel juist ingevuld was

-mail van Samsung: geen speaker, de actie is afgelopen

Omdat Samsung mijn aanvraag verkeerd beoordeelde en ik tijdens het hele proces geen fout heb gemaakt, eis ik het betreffende artikel of de huidige promotie te ontvangen. Ik ben nu vele mailtjes en telefoontjes (het lijkt of we beiden een andere taal spreken tijdens zo’n gesprek) verder en hoop nogmaals echt op uw begrip en medewerking.

Zie het door u opgenomen voice-gesprek op maandagavond 8 oktober 2018 rond 20.00 uur.

5 ANTWOORDEN 5
Superuser II
Superuser II
Hmm dat is niet zo mooi, heb je een bevestigingsnummer voor me? Dan ga ik het even laten nakijken!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
Referentie: 2813817868
Superuser II
Superuser II

Ik ga het voor je navragen!

Ik heb te horen gekregen dat je de streepjescode niet had meegestuurd. Op 13 juli heb je hier een mail van gekregen. Als je deze had gelezen en had opgestuurd had je de speaker ontvangen. Nu 3 maanden later ermee aankomen is wel een beetje raar vind ik zelf. Helaas is er dus niks meer aan te doen, tip voor de volgende keer vul alles goed in en stuur alles op en blijf je mail in de gaten houden. En als je na een aantal weken nog niks heb trek dan aan de bel maar niet maanden later..

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

U heeft het te horen gekregen. Misschien kunt u zelf een en ander verifiëren. Nogmaals, beluister alstublieft het opgenomen voicebericht van maandag 10 oktober rond 20:00, waarin een collega van u bevestigt, dat zij op dat moment ziet in haar gegevens, dat ik de code wel heb ingevuld. Bovendien maak ik altijd voor dit soort voorvallen een printscreen van de door mij ingevulde gegevens en daar zie ik ook duidelijk op, dat alle gegevens goed zijn ingevuld. Wegens omstandigheden heb ik niet eerder gereageerd. Bovendien duren dit soort zaken vaak lang of er is wat met de levering. Ik heb dus geduldig afgewacht en zeker geen mail ontvangen. Die mail doet trouwens niet terzake, is niet relevant. Ik had namelijk de code wel meegestuurd en zelfs foto's van de code bijgesloten. Nogmaals beluister bovengenoemd voicebericht en kijk in de computer. Wat u collega zag, kunt u ook zien: het juist ingevulde formulier. Graag stuur ik u de schermafdrukken om u te overtuigen van de juiste stappen die ik deed om te voldoen aan uw eisen.

Superuser II
Superuser II

Hoi @Corrie7,

Wij superusers werken niet voor Samsung en kunnen daarom de gegevens waar je aan refereert niet inzien.

Als een promotie wordt afgewezen, ben je er wel zelf voor verantwoordelijk dat je de gegevens aanvult. In die zin is de gestuurde e-mail wel belangrijk. Er stond een tijdsbestek waarin je op de hoogte gehouden zou worden, er is een e-mail binnen die periode gestuurd en als je op die e-mail gereageerd had en de gevraagde gegevens had opgestuurd was er niks aan de hand geweest. Misschien was de foto die je bijgevoegd had onleesbaar of van de verkeerde streepjescode, dat kan ik verder niet beoordelen, maar er was blijkbaar iets mis met de aanvraag en je hebt niet op deze mededeling gereageerd.

Om het telefoongesprek te bespreken kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met Samsung.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters