Support

Open search

klacht promotie galaxy s8 plus mediamarkt

Highlighted
Apprentice

Half augustus heb ik bij de mediamarkt een galaxy s8 plus gekocht met daarbij de promotie actie van een gratis 256gb sd kaart. Alles netjes ingevuld en inderdaad al enkele weken later kwam de kaart. Helaas was hij defect. Samsung gebeld en volgens instructie kaart teruggestuurd. OP 14 september kreeg ik daarop mail en sms dat de kaart binnen enkele dagen bezorgd zou gaan worden.Na ruim een week wachten samsung gebeld. Daar kreeg ik te horen dat het nog twee tot zes weken zou gaan duren. Omdat ik dat moeilijk kon geloven en de medewerker alleen dat zinnetje kon herhalen de chat geprobeerd, maar hetzelf resultaat. Dan maar knarsetandend de zes weken uitgezeten, maar geen sdkaartje...Een week geleden gebeld, vriendelijke mevrouw aan de telefoon die alles zou doorsturen. Oke, weer even wachten. De dag erop wel een mail gekregen met de vraag of ik tevreden was met de telefonische ondersteuning, maar verder niks gehoord. Gisteren maar weer eens gaan chatten. Ja meneer er is nog niets gebeurd, het kan twee tot drie weken duren...., verder kan ik ook niets voor u doen

We zijn intussen bijna drie maanden verder en het toesturen van een werkend sd-kaartje is voor dit gigantische bedrijf blijkbaar een haast onoverkomelijk probleem. En ik maar denken dat alleen overheidsinstanties tot dit soort frustrerende vertragingsacties in staat zijn. Of is het omdat after-sales nu eenmaal niet zo winstgevend is?

Ben ik nu de enige pechvogel die niet fatsoenlijk geholpen wordt, of zijn er meer van dit soort ervaringen?

De telefoon is super, nu het kaartje nog

Ton Rovers

6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II
Hoi Ton, heb je voor mij iets van een bevestigings ID of nummer? Dan kan ik het even laten nakijken!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Beste ..

Hieronder de tekst van de mail die ik op 14 september heb ontvangen. Ik zie geen andere nummers, ook niet bij de sms. Mij naam is dusTon Rovers en mijn adres **. Voor alle zekerheid. Mijn dochter Lara heeft op dezelfde dag ook een s8+ gekocht en wel een werkende kaart ontvangen, om misverstande te voorkomen

mvg

Ton

Samsung MediaMarkt Galaxy S8+ promotie (18-0400)

Beste T,

Over enkele dagen ontvang je jouw 256 GB Micro SD Card op het eerder door jou aangegeven afleveradres. Het pakketje past door de brievenbus. We versturen je cadeau via PostNL.

We wensen je veel plezier met je Galaxy S8+ toe.

Ruben Löwenstein
Customer Care
Superuser II
Superuser II

Hoi Ton, ik heb je adres even laten weghalen i.v.m. privacy! Kan je mij het e-mail adres even via een privebericht sturen? Dan laat ik het even uitzoeken!

Ik hoor net dat hij 31-10 is verstuurd dus moet binnekort bij je op de mat liggen!

---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Ik heb zojuist een werkende sd kaart binnengekregen, dus het probleem is bij deze opgelost. Hopelijk krijgen toekomstige klante in deze situatie een wat snellere service

Mvg

Ton

Apprentice

Ik heb zojuist een werkende sd kaart binnengekregen, dus het probleem is bij deze opgelost. Hopelijk krijgen toekomstige klante in deze situatie een wat snellere service

Mvg

Ton

Superuser II
Superuser II
Mooi om te horen dat je hem eindelijk binnen hebt!
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters