Support

Open search

foto's samsung s9+ naar desktop overzetten

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Hallo Allemaal,

Sinds 2 weken heb ik mijn samsung s9+, superblij mee, wat een geweldige foto's maakt dit toestel, vergeleken bij mijn eerdere iphone.
Het lukt mij echter maar niet om de samsung te verbinden met mijn desktop, ik heb ook smart switch PC op mijn computer gezet, maar hij maakt gewoonweg geen verbinding. Wat doe ik verkeerd?

Ik ben gewend om een kabeltje in mn telefoon te steken + in usb poort computer , en dan direct een map te zien waar ik de foto's kan overzetten, maar dit lukt nu helaas niet.

Ik hoor heel graag wat ik verkeerd doe , de echte kenners van samsung weten vast wel raad.

Dank je wel alvast, mvg kim

3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hoi Kim,

als je de kabel in je telefoon en pc stopt, heb je als het goed is op je toestel als je van boven naar beneden swiped een Android-Systeem melding: ….. Tik voor overige USB-opties. Klik daar eens op en kies voor Bestanden overzetten. Als het goed is kan je dan de verkenner openen op je PC en zie je de S9+ staan!
---------
Samsung Galaxy Note 8
Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Nick Moderator
Moderator

Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je S9+! Maar dan moeten we jouw issue natuurlijk ook even oplossen. Vraagje: wanneer je jouw telefoon aansluit op de pc, unlock je dan de mobiel en zie je dan een USB-icoontje bovenaan het scherm staan? Zo ja, kun je de balk dan naar beneden vegen en het icoontje selecteren, als het goed is krijg je dan de keuze tussen MTP- en fotoopslag. Kies in dit geval voor MTP. 

---------
Signature_Note9_Trans
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Nick Moderator
Moderator

MTP was voor oudere toestellen, het is inderdaad nu gewoon "bestanden overzetten". Verder is alles correct  

---------
Signature_Note9_Trans
12 ANTWOORDEN
Superuser II
Superuser II
Hoi Kim,

als je de kabel in je telefoon en pc stopt, heb je als het goed is op je toestel als je van boven naar beneden swiped een Android-Systeem melding: ….. Tik voor overige USB-opties. Klik daar eens op en kies voor Bestanden overzetten. Als het goed is kan je dan de verkenner openen op je PC en zie je de S9+ staan!
---------
Samsung Galaxy Note 8
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Nick Moderator
Moderator

Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je S9+! Maar dan moeten we jouw issue natuurlijk ook even oplossen. Vraagje: wanneer je jouw telefoon aansluit op de pc, unlock je dan de mobiel en zie je dan een USB-icoontje bovenaan het scherm staan? Zo ja, kun je de balk dan naar beneden vegen en het icoontje selecteren, als het goed is krijg je dan de keuze tussen MTP- en fotoopslag. Kies in dit geval voor MTP. 

---------
Signature_Note9_Trans
Nick Moderator
Moderator

MTP was voor oudere toestellen, het is inderdaad nu gewoon "bestanden overzetten". Verder is alles correct  

---------
Signature_Note9_Trans
First Poster

Super dank je wel! Het is nu wel gelukg, ik wist niet dat ik het scherm naar beneden moest swipen,... en daar zag ik inderdaad de usb opties tussenstaan. Hij stond overigens al op bestanden overzetten, .. maar zodra ik naar afbeeldingen overzetten ga, ziet mijn computer de samsung s9+ wel ineens. Dus opgelost, dank je wel

First Poster
het is gelukt , dank je wel!
Superuser II
Superuser II
Top!! Kan je mijn antwoord als oplossing markeren? Veel plezier met je S9+
---------
Samsung Galaxy Note 8
First Poster

oh ik probeer het ook te doen maar bij mij herkend hij gsm niet :-(   ik heb alles gedaan usb   in   afbeeldingen overzetten gekozen  maar verder gebeurt er niks meer  ik hoor enkel een geluidje op mijn pc(of gsm)    mijn pc  vindt mijn gsm niet :-(   wat doe ik dan verkeerd  ????  ik heb windows 10 :-/ 

Superuser II
Superuser II
Wat zie je als je naar de verkenner gaat? Hij moet staan op Bestanden overzetten.
---------
Samsung Galaxy Note 8
First Poster

Niets hij ,,(de pc ,) kent mijn gsm nie

Mijn man heeft al.vanalles geprobeert

(Moet wel zeggen mijn pc heeft pas vorig jaar windiws 10 gekregen en niet de upgrade die enkeke jaren trug werd asngeboden ) 

Top Posters