Support

Open search

batterij symbool blijft op 100% staan

OPGELOST
First Poster

Hi, mijn batterijsymbool blijft op 100% staan. Heeft iemand een idee hoe ik dit een soort reset kan geven? Of heb ik een accu op kernenergie

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
First Poster

Ik kan het ook nergens op het internet vinden. Aan en uitzetten werkt ook niet. Uiteindelijk heb ik het opgelost door de telefoon in recovery modus te starten en daar een testprogramma te draaien (weet zo uit mijn hoofd niet meer welke) en toen gaf die weer het juiste percentage en batterijinhoud aan.

3 ANTWOORDEN 3
Nick Moderator
Moderator

Dat heb ik nog nooit gehoord! Ook als je 'm uitzet en weer aanzet, soms zijn de simpelste oplossing al goed genoeg

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Ik kan het ook nergens op het internet vinden. Aan en uitzetten werkt ook niet. Uiteindelijk heb ik het opgelost door de telefoon in recovery modus te starten en daar een testprogramma te draaien (weet zo uit mijn hoofd niet meer welke) en toen gaf die weer het juiste percentage en batterijinhoud aan.

Nick Moderator
Moderator

Alright, fijn om te lezen! Als je er nog op komt lees ik graag wat je precies hebt uitgevoerd. Het is fijn voor andere gebruikers natuurlijk  

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters