Support

Open search

adresgegevens niet geaccepteerd op registratie Galaxy S9 Cashback

Superuser II
Superuser II
Hoi Jaap, erg vreemd.. Kan je mij in een privebericht even je adresgegevens opsturen? Dan ga ik het laten controleren!
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Beste Rohit,

wederom ontving ik vandaag weer een mail dat mijn aanvraag voor cashback niet kon worden geaccepteerd omdat mijn adresgegevens onjuist zijn. Ik heb je recentelijk in een privé mail mijn adres gegevens gezonden. Ben jij inmiddels wat wijzer geworden na deze gecheckt te hebben. Ik ben langzamerhand ten einde raad en op het punt aangekomen om de handdoek in de ring te gooien en laat Samsung dan maar die 100,- daar behouden waar de zon niet schijnt. Excuus voor deze uitdrukking maar als ik nu bijna voor de 8ste keer een mail krijg dan mijn adres niet juist is, een adres waar ik al mijn post krijg en waar ik al 40 jaar woon, dan word ik ietwat kriegel. Ik hoop van ganser harte dat je de plooien, zo al die er zijn, glad kunt strijken en ik alsnog mijn cashback krijg. Bij voorbaat dank.

Superuser II
Superuser II
Hoi Jaap, dit is echt vervelend inderdaad! Ik heb het doorgegeven en ze zouden het aanpassen! Ik ga het nogmaals doorgeven!
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
BruceH Moderator
Moderator

@JaapB, hij is nu goedgekeurd. Het systeem gaf constant een error vanwege de toevoeging aan het huisnummer, dat is nu in ieder geval rechtgezet!

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Oprechte dank voor de hulp van Rohit en die van jou. Ik wacht rustig af wanneer ik de cashback zal ontvangen. Nogmaals dank.

Superuser II
Superuser II
Geen dank Jaap! Zonder Bruce was het iig niet gelukt haha! Mocht er toch nog wat zijn dan laat het ons z.s.m. weten!
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Apprentice

Inmiddels bericht dat mijn registratie is geaccepteerd en binnen 6 weken na nu ontvang ik cashback.

Nogmaals hartelijk dank voor je interventie en die van Bruce!

Groeten,

Jaap

Top Posters