Support

Open search

adresgegevens niet geaccepteerd op registratie Galaxy S9 Cashback

OPGELOST
Apprentice

Ik krijg nu voor circa de 5e keer een mail dat mijn adresgegevens welke ik heb voorzien in de registratie voor een cashback op aankoop Gallaxy S9 niet juist zouden zijn.

Doch het is mijn juiste adres dat ik heb opgegeven.

Wat moet ik nu doen ter voorkoming dat ik weer opnieuw een mail krijg dat mijn adres niet zou kloppen.

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hoi Jaap, dit is echt vervelend inderdaad! Ik heb het doorgegeven en ze zouden het aanpassen! Ik ga het nogmaals doorgeven!
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Inmiddels bericht dat mijn registratie is geaccepteerd en binnen 6 weken na nu ontvang ik cashback.

Nogmaals hartelijk dank voor je interventie en die van Bruce!

Groeten,

Jaap

16 ANTWOORDEN 16
Superuser II
Superuser II
Telefonisch even contact opnemen.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Ik heb telefonisch contact opgenomen doch ik kreeg geen oplossing aangereikt anders dan dat ik een mail moest sturen.

Superuser II
Superuser II
Ik ga het even voor je navragen!
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Superuser II
Superuser II
Heb je een registratienummer voor me?
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Apprentice

Volgens opgave van de helpdeskdame is het 2312501

Superuser II
Superuser II
Hoi JaapB, van wanneer is het laatste mailtje dat het adres niet goed was? Want in het systeem staat die namelijk al op goedgekeurd.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Apprentice

Het mailtje is van datum 11 september 2018 en met tijdstip 14.36 uur. Daarna heb ik nogmaals, om maar iets te veranderen zodat ik het weer kon insturen, mijn telefoonnummer opnieuw ingetikt en daarna weer verzonden om 15.29 uur. Maar als het nu op goedgekeurd staat dan ben ik geheel tevreden en zo ook met je hulp. Hartelijk dank!

Superuser II
Superuser II
Oke, hou het even in de gaten en als je het geld binnen hebt dan hoor ik het graag! Have fun met je S9!
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Apprentice

Beste Rohit,

vandaag ontving ik wederom een mail van Samsung met de medeling:

Beste Jaap,
Leuk dat je deelneemt aan onze Samsung Galaxy S9/ S9+ promotie.
Op dit moment kunnen we je aanvraag met registratienummer 2312561 nog niet accepteren omdat deze nog niet volledig voldoet aan de actievoorwaarden.
De rest van de tekst laat ik hier achterwege, met uitzondering dat de mai, eindigt met 
We zien de ontbrekende informatie graag tegemoet!
In mijn adresopgave op het registratieformulier ontbreekt niets; ook niet in de andere data of bijlegen die ik heb opgegeven.

Volgens jouw info zou de aanvraag al goedgekeurd zijn. Van de dame achter de helpdesk ontving ik destijds dat mijn registratienummer 2312501 zou zijn en ik zie nu hier dat het registratienummer 2312561 is.

Zou je nog eens navraag kunnen doen en bij voorbaat dank!

Top Posters