Support

Open search

Wifi probleem Samsung S9

New Member

Mijn samsung S9 heeft een probleem met de wifi als de samsung tv aanstaat. Ik heb het sinds ongeveer een week en ik heb diverse dingen geprobeerd maar ben er nu achter dat ik alleen geen wifi heb zodra de tv aanstaat, zodra de tv aan gaat (ongeacht of ik gewoon normaal naar tv kijk of netflix kijk, en de tv pakt internet via de kabel) komt er een uitroepteken bij mijn wifi te staan en doet hij niks meer. Zodra de tv uitgaat heb ik weer volle verbinding. Ik dacht misschien staat mijn telefoon op een één of andere manier gekoppeld met mijn tv maar ik weet niet of dat zo is en hoe ik het dan eventueel uit kan zetten.

Mijn vriend heeft ook gewoon samsung alleen dan een S8 en die heeft geen problemen. Ik dacht eerst dat de tv misschien een sterkere verbinding had waardoor ik er dan uitgegooid werd maar als bijvoorbeeld de laptop nog extra aangaat, heb ik wel gewoon internet. Wel hebben we nog sonos boxen die op wifi werken maar als die aangaan blijft mijn wifi het ook gewoon doen.

Heeft iemand misschien een idee hoe dit kan?

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
Heb je dit alleen thuis? Test het even ergens anders. Reboot je router of bel je provider even om alles na te lopen. Het lijkt erop dat er teveel apparaten in je huis op dat moment wifi gebruiken, en jou toestel misschien daar als laatste is bijgekomen en daarom moeilijk doet. Heb je de nieuwe updates op je S9?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters