Support

Open search

Whatsapp foto's slaan niet automatisch op in galerij

First Poster

Ik heb sinds kort een Samsung S9 en als iemand een foto verstuurd via whatsapp, slaat mijn telefoon deze niet automatisch op. Alle instellingen staan goed, help?

6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II
Kan je een screenshot sturen van de instellingen van Whatsapp?
Kijk ook even hier: Whatsapp > instellingen > Chats > Media tonen in Gallerij.
Whatsapp > instellingen > Data- en opslaggebruik > Media Automatisch downloaden > Bij gebruik mobiel netwerk > Alles aanvinken als je dat wilt en bij Wifi ook.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Screenshot_20180815-142124_WhatsApp.jpg

Screenshot_20180815-142207_Package installer.jpg

Screenshot_20180815-142128_WhatsApp.jpgDie instelling bij chats heb ik niet?

Superuser II
Superuser II
probeer dit eens: https://play.google.com/apps/testing/com.whatsapp
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

De instelling heb ik inderdaad nu wel. Maar hij doet het nog steeds niet :( Videos slaat die wel op, maar foto's niet...

Superuser II
Superuser II
Raar hoor, alles een keer uitzetten toestel rebooten daarna alles aanzetten en nog een keer je toestel rebooten misschien? Anders even proberen om whatsapp te verwijderen (zorg even voor een goede backup van je berichten) en daarna opnieuw Whatsapp te installeren.
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster

Allemaal gedaan, maar helaas.. iedergeval bedankt voor je hulp

Top Posters