Support

Open search

Welk hoesje neem jij bij de S9?

New Member

Ik zag op de site verschillende hoesjes. Twee in het bijzonder trokken mijn aandracht: Clear View Standing Cover en LED View Cover. Nu ben ik niet zo thuis in deze luxe hoesjes, en vroeg ik me af wat het verschil is tussen deze twee hoesjes. Ik snap dat bij de eerste je telefoon rechtop kan staan en zo, maar het is voor mij ook een beetje onduidelijk hoe dat dan uitklapt en wat de verdere verschillen zijn. Waarom is bijvoorbeeld de LED View duurder?

Verder ben ik ook benieuwd wie welk hoesje neemt en waarom! :-) 

18 ANTWOORDEN 18
Superuser II
Superuser II
http://www.samsung.com/nl/mobile-accessories/clear-view-standing-cover-galaxy-s8-zg950/EF-ZG950CBEGW...
deze is voor de S8 maar is precies hetzelfde voor de S9 je ziet dus op de foto's hoe hij dan uitklapt, de voorkant is doorzichtig zodat je met Always on display de klok en notificaties kunt lezen!

De led view cover is dit: http://www.samsung.com/nl/mobile-accessories/led-view-cover-galaxy-s8-ng950/EF-NG950PBEGWW/
Ook hiervoor geldt dat de s9 versie bijna hetzelfde is, maar deze kan je dus in tegenstelling tot bovenstaande niet rechtop zetten ofzo.. De led view is duurder omdat de voorkant een led paneel heeft.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Ik neem denk ik 1 van deze 4: Clear view, Alcantara, Protective of Siliconen. Het zou ook zomaar kunnen dat ik gewoon een hoesje pak uit China.

=============================================
Samsung S9 - Volgende keer met dubbele camera graag!
Superuser I
Superuser I
Ik zal zelf voor iets gaan dat ik veilig kan laten stuiteren
Explorer

Dan zou ik eens naar die Protective kijken, die heeft een military status.

Superuser I
Superuser I
Heel goed advies! Bedankt
Superuser II
Superuser II

Ik zit zelf nog een beetje te twijfelen. Aan de ene kant heb ik wel zin om de LED-cover eens te proberen, maar aan de andere kant wil ik ook dat de kleur van het toestel zelf tot zijn recht komt. Ik kan natuurlijk ook gaan afwisselen... *denkt herdop* 🤔

De Alcantara cover die ik nu gebruik bevalt overigens zeer goed :smileyvery-happy:

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Superuser I
Superuser I

Welke kleur wil jij hebben Kevin? Vast geen Lilac Purple Ik zit zelf te denken aan zwart (Dat doet het altijd goed).

Explorer
Ze hebben de hoesjes in de kleur van je telefoon, dus die blijft behouden.
Superuser II
Superuser II

Je hebt me goed ingeschat Ik heb mijn oog laten vallen op de Coral Blue edition, vind ik persoonlijk al een poosje een van de mooiste kleuren die er is. Ik maakte zondag dan ook een klein vreugdedansje toen verteld werd dat die gelijk hier beschikbaar zou zijn

@Teazy dat ligt aan het hoesje. Kies je voor bijvoorbeeld het gebreide hoesje, welke ik ook wel wat vind hebben, heb je alleen grijs en rood. Da's dus wel een puntje van aandacht als je een bepaalde kleur per se wilt hebben.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters