Support

Open search

Wachtwoord resetten lukt niet door oud mailadres

Observer

Goedemiddag. 

Ik heb een veilige map met inhoud op mijn Samsung S9+. Nu ben ik,  superstom, het wachtwoord kwijt.  Ik wil de map resetten maar krijg daarbij de melding dat mijn Samsung account gewijzigd is en dat ik moet inloggen met een oud mailadres dat al 5 jaar niet meer bestaat.  Daar zou ik de vergrendeling voor de veilige map dan moeten kunnen aanpassen.  

Als ik probeer in te loggen met dat mailadres krijg ik gewoon mijn nieuwe mailadres te zien en ook dat dat oude mailadres niet bekend is.  Wat nu?

Groet,  Nathalie van der Meer

6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II
Hoi Nathalie, dat is helaas pech hebben denk ik... Is er geen enkele mogelijkheid om dat oude mail adres weer aan te maken? Dan zou het moeten lukken..
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Observer

Nee.. is de server van mijn ex en die gaat daar niet aan mee werken.  Dit zijn de schermen.. Nathalie@kwartjes.nl kan ik gewoon overal binnen de Samsung account gebruiken.. waarom nu dan niet? IMG-20190411-WA0016.jpg

Screenshot_20190411-130321_Samsung Experience Service.jpg

Observer

Dan zou ik dus nooit meer een geheime map kunnen hebben op een volgende Samsung..  terwijl deze map op mijn nieuwe telefoon staat en toen was dat mailadres ook al lang niet meer actief.  daarom heb ik juist ook mijn mailadres veranderd! 

Highlighted
Superuser II
Superuser II
De map is gekoppeld aan het andere account: naath@famtjong.nl. Je kan best een geheime map hebben op een Samsung maar zolang deze dus nog gekoppeld is aan een ander account gaat dit niet.
Heb je tijdens het instellen van het toestel dat account gebruikt of de nieuwe?
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Observer

De nieuwe.. Dit is al mijn derde telefoon sinds dat mailadres niet meer bestaat..

Superuser II
Superuser II
je moet hem dan toch een keer resetten naar fabrieks, instellingen daarna niet terug laten zetten dus instellen als nieuwe telefoon. Ben je wel van alles kwijt dus de belangrijkste dingen even goed backuppen.
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters