Support

Open search

WIFI werkt niet S9

New Member

Best,

Ik heb sinds ongeveer 1 maand geleden een samsung s9. Alles beviel uitstekend totdat ik 1 week geleden wifi problemen kreeg.

Mijn s9 maakt geen goede wifi connectie. Als ik mn s9 connecteer dan heb ik ongeveer 15 seconden wifi en dan is het voorbij. Vervolgens krijgt het wifi icoontje een uitroepteken en is de wifi geheel weg totdat ik de wifi uit doe en vervolgens opnieuw aan doe. Dan doet de wifi het weer 15sec en dan valt het weer weg. 

Dit probleem is nu iets meer dan een week gaande en had ik hiervoor niet. Er is niks aan mijn provider, modem of wifi veranderd. Mijn andere apparten (ps4, PC en werktelefoon ) hebben hier geen last van. Daar doet de wifi het gewoon wel op.

Daardoor denk ik dat het aan mijn telefoon ligt.

Ik heb al via instellingen de netwerkinstellingen gereset maar ook dat heeft niet geholpen. 

Wat nu?

Alvast bedankt.

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
Kan je eens proberen om via je telefoon een hotspot te maken en daarmee het toestel te verbinden? Blijft die wel verbonden dan? Of WiFi ergens anders even proberen. Je kunt ook even je router van het stroom af halen.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters