Support

Open search

Videobellen werkt niet s9

First Poster

Wie kan me helpen videobellen werkt niet 

10 ANTWOORDEN
Black Belt 

Goeiemiddag! Of avond al bijna.. Wordt videobellen ook vanuit je provider ondersteund?

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

Hallo klopt maar ben sinds vrijdag over gestapt van iPhone naar s9 en met mijn iPhone werkte dit wel altijd 

Black Belt 

En op het moment van videobellen, zit je dan op Wifi of mobiel netwerk? Laatst genoemde is namelijk een vereiste voor videobellen aangezien het via je provider gaat. ^Joeri

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster
Bij allebij werkt het niet en heb contact gehad met mijn provider maar daar lig het niet aan
Black Belt 

En degene die je belt kan normaal ook videobellen? Want als het vanuit je abonnement/provider wordt ondersteund hoort het zo simpel te zijn als internet aanzetten op Mobiele Gegevens (Wifi wel uit) en voor "video bellen" te kiezen bij het contact dat je wilt bellen. ^Joeri

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster

Ja bij de iPhone deed dit het altijd wel en nu zijn we allebij overgestapt naar s9 en nu doet die t niet 

Black Belt 

En als je het telefoon menu opent (groene hoorntje linksonder) en daar rechtsboven via de 3 puntjes voor "instellingen" kiest. Kan je daar video bellen en HD Voice aanzetten? ^Joeri

---------
Signature_Note9_Trans
- Tom Waits
First Poster
Nee staan er niet tussen
First Poster
Bij mij en mijn man werkt het video bellen ook niet op de S9, we hebben een kpn abonnement
Top Posters