Support

Open search

Vertraging

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Hallo!

Sinds april maak ik gebruik van de Samsung Galaxy S9+. Eigenlijk is het een fantastisch toestel! Toch heb ik wel een klein probleempje. Nu is het niet zo'n gigantisch probleem maar het is soms wel vervelend. Als ik bijvoorbeeld gebeld word dan neem ik op en zeg ik "Hallo met Wesley". Vaak komt dan mijn 1e 2 secondes niet door bij degene aan de andere kant, diegene hoort dan waarschijnlijk alleen "... Wesley". Het lijkt er dus op dat er een minuscule vertraging in zit. Dit heb ik helaas elke keer bij het bellen.

Daarnaast komt dit ook voor bij enkele apps. Bijvoorbeeld de Flitsmeister app. Zodra ik de auto instap en ik kom een flitser tegen op de snelweg oid. Dan hoor ik de 1e 2 a 3 seconden van het alarm wat de app afgeeft niet en daarna hoor je het in volume omhoog gaan met het vervolg van de melding.  

Hoe is dit mogelijk? Kan ik dit uitzetten? Het is namelijk soms wel vervelend. Verder is de S9+ een geweldige telefoon, tot nu toe geen seconde spijt van dit toestel! 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit! Het zou erg prettig zijn! Bij voorbaat dank.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Heb je een call recorder app toevallig?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II
Heb je een call recorder app toevallig?
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Hoi Rohit,

Mijn excuses voor mijn erg late antwoord. Erg bedankt voor je support.

Ik heb het programma inderdaad en deze inmiddels verwijderd. Voor mijn gevoel werkt het inderdaad nu wel iets beter. Hoe kan het komen dat een app zoals deze dit veroorzaakt? Zijn daar oplossingen voor?

Wederom bedankt voor je support.

Groetjes,

Wesley

Superuser II
Superuser II
Hoi Wesley,

geen idee waarom dit vertraagd is, waarschijnlijk omdat hij eerst het gesprek moet zien zodat de recorder kan inschakelen. Ik gebruik al een tijdje ACR recorder en die werkt perfect op mijn Note 8..
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters