Support

Open search

Verslechterd PUBG Mobile je batterij?

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Hai,

Ik heb een Samsung Galaxy S9 en ik vraag me af of het spel PUBG Mobile mijn batterij/telefoon verslechterd? Ik merk wel dat m'n  batterij na een potje van 30 minuten misschien met 15%/20% daalt. Ik kan wel begrijpen dat dat gebeurt omdat het een zware game is, maar ja dus mijn vraag: Maakt het spel je batterij en/of telefoon slechter?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Nee hij gaat alleen sneller leeg en je moet hem dus sneller opladen. Wat wel zo is dat hoe vaker je het toestel oplaad hoe sneller hij slechter word.. Maar dat is niet perse door dat spel, je kan ook bijvoorbeeld een uur Youtube luisteren dan gaat de accu ook sneller leeg..
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
Nee hij gaat alleen sneller leeg en je moet hem dus sneller opladen. Wat wel zo is dat hoe vaker je het toestel oplaad hoe sneller hij slechter word.. Maar dat is niet perse door dat spel, je kan ook bijvoorbeeld een uur Youtube luisteren dan gaat de accu ook sneller leeg..
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters