Support

Open search

Veilige map

Apprentice

Telkens wanneer ik veilge map afsluit. En mijn telefoon vergrendeld en daarna weer ontgrendel. Opent mijn telefoon automatisch veilige map weer hoe kan ik dit uitzetten?

6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II

Hoi Ilias,

Ik heb dit geprobeerd uit te testen op mijn S9, maar krijg het niet voor elkaar dit te reproduceren. Ik heb geprobeerd om zowel de veilige map af te sluiten via de knop linksboven om de map de vergrendelen, via de terugknop als via de home knop. Daarna vergrendel ik mijn toestel, bij het ontgrendelen staat er gewoon mijn startscherm.

Zijn dit de stappen die jij ook uitvoert, of doe jij iets anders?

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Hoi Kevin,

Ik had het probleem al gevonden toen ik zelf nog even ging kijken. Het lag aan een vinkje bij vergrendeltype en dan vingerafdruk plus. Die optie opent veilige map als je telefoon je vinger herkend. Maarjaa als je dus je telefoon ontgrendeld deed ie dat ook meteen met de app.

En nu dat vinkje is uitgeschakeld gebeurd het niet meer. 

Superuser II
Superuser II
Ah, dat kan kloppen. Die functie is eigenlijk bedoeld om een vingerafdruk te registreren die je nog niet hebt gebruikt, zodat je alleen die vinger gebruikt om in de veilige map te komen
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Owh haha jaa dan klopt het, want had gewoon de zelfde vinger gebuikt. 

Hartstikke bedankt voor de hulp💪🏽

Superuser II
Superuser II
Mysterie opgelost, haha! Fijne zondag nog 😎
Apprentice
Haha jaa, thanks man. Jij ook 😎😎
Top Posters