Support

Open search

Update

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Ik heb net de s9 gekocht vorige week.

Als ik naar update zoek krijg ik de melding geen update beschikbaar telefoon is up to date januari 2019.

Me zusje heeft dezelfde telefoon maar die heeft laatste update van april 2019

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hij was nieuw toch? Je kunt vragen aan de winkel waarom ze je geen NL toestel hebben geleverd. Maar ik zou zelf niet al te druk om maken, het is niet heel erg namelijk. Als er niet duidelijk is gecommuniceerd naar jou dat je geen NL toestel zou krijgen kan je wel wat doen denk ik.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
15 ANTWOORDEN 15
Superuser II
Superuser II
Waar heb je het toestel gekocht?
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
Bij de phonehouse en er zit Nederlandse beschrijving in de doos
Superuser II
Superuser II

Probeer hem eens aan een computer of laptop te hangen en installeer daarop Smart Switch.

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-software-update-uit-op-mijn-smartp...

---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster

1557405503012555974253649239466.jpg

Heb hem aangesloten zie foto.. software up to date

Superuser II
Superuser II
Is er een kans dat je naar een service center toe kan? Daar kunnen ze hem voor je flashen met de nieuwste software.
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster
Ok ik zal het proberen..
Ik moet dus echt naar service center toe?
Superuser II
Superuser II
Als je hem meteen terug wilt wel, anders kan je hem laten ophalen eventueel. Ben je hem paar dagen kwijt. Zou je voor de zekerheid nog even een screenshot willen plaatsen van het volgende: Instellingen > Info telefoon > Softwaregegevens.
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster

Screenshot_20190509-144922_Settings.jpgToch beetje vreemd bij een nieuwe telefoon

Superuser II
Superuser II
en het 1e deel van de software gegevens?
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters