Support

Open search

Update pie S9 +

OPGELOST
First Poster

Ik lees dat de update naar Android pie is gestart. Ook voor de S9+.. Heb een unbranded toestel. Nog geen update voor mij. Is het officieel dat de uitrol is gestart en dat sommige toestellen ff moeten wachten

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi @Dennis197800,

De uitrol is inderdaad officieel begonnen, maar afhankelijk van waar je toestel vandaan komt kan het even duren tot de update ook bij jou landt. 

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II

Hoi @Dennis197800,

De uitrol is inderdaad officieel begonnen, maar afhankelijk van waar je toestel vandaan komt kan het even duren tot de update ook bij jou landt. 

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Screenshot_20181231-004107_Settings.jpg

Hey dennis, ik had hem al sinds de beta , en toen daarna met odin de officiele er op gezet. Best simpel om te doen. Mocht met ota nog niks zijn binnen gekomen , zou je ook wel eens kunnen kijken via samsung kies op de computer.

Apprentice

Ik zou het weigeren als je de vraag krijgt voor de update. Er zitten meer nadelen dan voordelen aan en sommige instellingen zijn weg of veranderd. Ik heb trouwens nog geen voordeel of iets positiefs ontdekt. Kijk maar op verschillende forum hoeveel klachten er zijn en je kan het niet terugdraaien. Ik wou dat ik had geweigerd. Hier een aantal voorbeelden.

"Sinds de update van afgelopen week, zijn veel instellingen veranderd. Ik heb een speciale app moeten downloaden om mijn klok weer rechts te krijgen op de statusbalk.
Op internet ben ik steeds aan het zoeken naar oplossingen voor meerdere veranderingen. Daar kom ik er achter dat veel mensen zich hier enorm aan ergeren.
In developer options kon ik mijn USB kabel op alleen opladen zetten, dat kan nog wel volgens de instellingen, maar hij blijft contact maken met mijn pc. Dat wil ik niet! Alleen opladen. Telefoon aan en uit werkt niet om dit blijvend te maken. Hetzelfde geldt voor absolute volume instelling.
Ik moet nu steeds mijn scherm aantikken om mijn klok te zien 's nachts, eerst kon ik gewoon kijken hoe laat het was zonder aantikken. Hoe krijg ik dit weer zoals ik het had? Niemand op internet kan helpen.
De icoontjes instelling die ik nu heb wil ik eigenlijk niet, maar mijn oude zijn weg.
Ik heb me tot nu toe alleen maar geërgerd aan de wijzigingen en geen enkel voordeel ontdekt."

Top Posters