Support

Open search

Update G965FXXU2CSA2/G965FOXM2CSA2 problemen

Highlighted
OPGELOST
New Member

In de nacht van zaterdag 2 februari op zondag 3 februari is mijn s9+ geupdate naar bovenstaande versie.

Een aantal problemen;

-Ik kan de normale navigatiebar niet meer verbergen, het kleine stipje aan de linker kant mist. De "gebaren op volledig scherm" functie kan verborgen worden, maar dan vind er een verspringing in app iconen plaats op mijn startscherm. Ik gebruik one hand operation + en heb dus geen enkele vorm van navigatiebar nodig. Dit is gelijk het volgende probleem.

-One hand operation + doet het wel, maar de instellingen kunnen niet aangepast worden. De app werkt, maar lijkt uit te staan wanneer ik de app open. Wanneer ik op de on/off switch klik krijg ik de foutmelding; "unsupported OS version. Update needed". Wordt er aan een update gewerkt? Ik kan nu het formaat, de transparantie etc niet aanpassen. 

-Is er een mogelijkheid om de app suggesties onder het overzicht van alle geopende apps weg te laten? zoals bij de vorige versie.

Bij voorbaat dank voor alle antwoorden 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Nick Moderator
Moderator

Hi! Laat ik de vragen één voor één beantwoorden:

1. Dit is niet meer mogelijk, de enige manier om de balk te verbergen is door 'gestures' in te schakelen.
  2. Bedoel je hierbij de ingebouwde One-hand operation of gebruik je een externe app?
  3. Dit is helaas niet mogelijk. 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
8 ANTWOORDEN 8
Nick Moderator
Moderator

Hi! Laat ik de vragen één voor één beantwoorden:

1. Dit is niet meer mogelijk, de enige manier om de balk te verbergen is door 'gestures' in te schakelen.
  2. Bedoel je hierbij de ingebouwde One-hand operation of gebruik je een externe app?
  3. Dit is helaas niet mogelijk. 

---------
Signature-S10
First Poster

Ik ondervind hetzelfde probleem dat de toets verdwenen is om de menubalk weer te geven of te verbergen. Ik begrijp dat deze functie (helaas) verdwenen is met de update. U adviseert gestures. Wat is dat en hoeschakel ik dat in? Kan de verbergtoets niet gewoon weer terugkomen met een nieuwe update?

Nick Moderator
Moderator

Deze knop is momenteel inderdaad verwijderd. Mogelijk komt deze terug, maar hier is nog niets over aangegeven. Gestures is een vervanging waardoor de bar permanent verdwijnt. De optie is te vinden via Instellingen > Display > Navigatiebalk.

---------
Signature-S10
First Poster

Dank voor jreactie, Nick. Dat is jammer dat die knop verdwenen is. Ik hoop echt dat ie weer terugkomt. Gestures kan ik niet selecteren op mijn telefoon.

Nick Moderator
Moderator

Waarom gaat dit niet? Wat zie je dan staan?

---------
Signature-S10
First Poster

Sorry, gevonden!

Nick Moderator
Moderator

Ah, top!

---------
Signature-S10
Just Browsing
Blijkbaar is er na het uitbrengen van een update en de lancering van een nieuw vlaggenschip bij Samsung niet veel meer mogelijk... De balk met de stip was handig! Gestures moet een keuze zijn en geen verplichting! Dit is basisfunctionaliteit Samsung daar schrap je niet maar voeg je enkel toe!
Top Posters