Support

Open search

Uitschakelen Bixby

Highlighted
OPGELOST
Explorer

Beste,

Ik had Bixby op mijn Galaxy S9 weken geleden uitgeschakeld maar nu is het terug beschikbaar. Uitschakelen kan ik niet met app bxActions ook niet met mijn account te openen naar Bixby te swipen en tandwieltje te drukken. Het biedt de mogelijkheid om uit te schakelen niet.

Om de app bxActions te verwijderen ook een probleem. Op drukken en verschijnen de drie mogelijkheden maar zo kortstondig dat ik ze niet kan benutten.

Mijn vraag: uw hulp om Bixby zo definitief mogelijk uit te schakelen. Idem voor de app bixActions.

Alvast bedankt

Vriendelijke groeten

Jonnie

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hoi Jonnie,

dat is mogelijk alleen kan je dan naar links swipen, rechts swipen zal niks doen. Houd hiervoor je homescherm ingedruk tot je de pagina's kunt bewerken, ga naar het bixby scherm (helemaal links) en bovenaan zie je een knopje Bixby Home die je uit kunt zetten.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
11 ANTWOORDEN 11
Superuser II
Superuser II
Dat gaat niet.
https://www.androidplanet.nl/nieuws/samsung-galaxy-note-9-bixby-uitschakelen/

https://www.galaxyclub.nl/tips/tip-je-kunt-bixby-niet-uitzetten-op-de-galaxy-note-9-maar-wel-de-knop...
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Beste Rohit,

Dank voor uw antwoord. Misschien heb ik de juiste vraag niet gesteld. Wat ik wens is dat wanneer ik op mijn homescherm de opdracht naar rechts "swipen" uitvoer het speciale Bixby home scherm niet meer zou verschijnen (openen). Anders uitgedrukt ik wens op mijn homescherm links of rechts te kunnen vegen zonder Bixby te openen. Is dat mogelijk? Ik dacht van wel omdat ik meen dat het mij gelukt was en nu teruggekomen is.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet

Jonnie

Superuser II
Superuser II
Hoi Jonnie,

dat is mogelijk alleen kan je dan naar links swipen, rechts swipen zal niks doen. Houd hiervoor je homescherm ingedruk tot je de pagina's kunt bewerken, ga naar het bixby scherm (helemaal links) en bovenaan zie je een knopje Bixby Home die je uit kunt zetten.
---------
Samsung Galaxy S10+

Explorer

Beste Rohit,

Perfect! Het antwoord dat ik nodig had. Al uitgevoerd en gelukt.

Oprecht dank

Vriendelijke groet

jonnie

Superuser II
Superuser II
Geen dank Jonnie!
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster

Hallo, 

Ik heb sinds kort een Galaxy S9+ met inmiddels Android versie 9. Hierin kan ik alleen aangeven dat ik 1 of 2 keer de Bixby knop moet indrukken om het te openen. Er is nergens een optie te vinden het helemaal uit te schakelen. Graag hoor ik of ik toch ergens iets over het hoofd zie. Het tandwieltje bovenin staat in Android 9 nergens namelijk.

Bedankt alvast

Explorer

Kan ik u helpen met de volgende gegevens. Uw homescherm indrukken tot u de pagina's kunt bewerken. Daar naar links swipen en er verschijnt Bixby Home op uw scherm. Bovenaan is er een knopje waarmede u Bixby kunt uitzetten.

Succes!

Jonny

Tim Moderator
Moderator

@Smutsel heb je de reactie van @jonnie nog gezien? Is het gelukt?

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

@Tim het is niet gelukt. Ik heb android 9 op mijn telefoon en daarin kan je alleen aangeven of je de Bixby knop 1 of 2 keer in "wil" duwen om Bixby te openen. Uitzetten hoort helaas niet tot de mogelijkheden.

Top Posters