Support

Open search

Uitschakelen Bixby

Tim Moderator
Moderator

@Smutsel da's balen :( Ik heb het verder onderzocht en het klopt inderdaad. Dit is jammer genoeg geen optie meer, dus hier is op 't moment geen verandering in te brengen. We nemen je feedback mee en wellicht kan het in de toekomst wel weer.

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

Dat wordt dus geen update naar Android 9 tot Bixby uitgezet kan worden. Werpt ook meteen de vraag op hoe dat werkt voor een S10? 

Highlighted
Pathfinder

Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn Note 8 heb ik nu nog geen jaar maar zit er wel aan te denken om de overstap naar Huawei of naar OnePlus te maken. Heeft iemans hier ervaring met 1 van deze 2 merken? Ik neem aan dat Bixby alleen op Samsung aanwezig is.

Superuser II
Superuser II
https://www.androidcentral.com/how-completely-disable-bixby
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Ik snap niet zo goed wat wij in Nederland moeten met Bixby? Het zou handig zijn als de Nederlandse taal binnenkort wordt toegevoegd.

Daarmee Bixby natuurlijk volledig uitgeschakeld incl. alle machtigingen...wat moet je ermee. Spam

NadiaS Moderator
Moderator

Hier kun je lezen wat je allemaal kunt doen met Bixby: https://www.samsung.com/nl/i/telefoon/wat-is-bixby/ 😊 Je kunt ervoor kiezen dat Bixby pas inschakelt na twee keer de knop in te drukken. 

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
Explorer
Je kan alle machtigingen uitzetten en daarmee stopt ook Bixby. Op het bureaublad drukken met je vinger, naar links swipen en daar kan je dat bixby menu wegvegen met al die onzin. De knop heb je al aangepast, dus volgens mij ben je er dan ongeveer wel. Er zal vast nog wel iets draaien op de achtergrond, maar ja.. Samsung wil ook wat van je weten, net als Google, Apple etc.
New Member

Ik wil Bixby niet op mijn mobile hebben. 2x drukken op het knop helpt niet. In my mobile houder is de bixby knop ingedrukt en begint het weer. Google assistant werkt ook veel beter dan Bixby dus Samsung aub die troep laten uitzetten.

Explorer

Of het u kan helpen weet ik niet maar met hetzelfde probleem heb ik het op de volgende wijze kunnen oplossen.

Homescherm ingedrukt houden tot je pagina's kunt bewerken. Naar links swipen tot je helemaal links het bixby scherm ziet. Bovenaan is er een knopje Bixby Home die je kunt uitzetten. Toestel uitschakelen en terug inschakelen.

Succes

Met  vriendelijke groet

Jonnie

Apprentice

Ik heb Package disabler pro geïnstalleerd en alles wat maar Bicby in de naam heeft staan, uit gezet. 

Bixby verstoorde de communicatie tussen m'n mobiel en m'n auto. 

Top Posters