Support

Open search

Twee witte balkjes op edge screen, gaan niet meer weg

Apprentice

Hallo allemaal!

Ik heb sinds vandaag, volgens mij na updaten van software, maar ik kan ook zelf iets hebben aangeklikt... ;-)), twee witte balkjes onderin, die lijken op het edge panel, maar die staat er boven. Heel irritant en ik krijg ze ook niet meer weg. Ze belemmeren in dat gebied ook  mijn toetsenbord/touchscreen. 

Iemand een idee???? Anders moet ik mijn oude iphone gaan gebruiken en daar heb ik eigenlijk geen trek in ;-)

Bedankt alvast! 

Screenshot_20190130-181635_Nova Launcher.jpgLinks en rechts witte balkes, rechtsboven edgepanel

3 ANTWOORDEN 3
Apprentice

zeker dat het niet de achtergrond afbeelding is?

en zoniet reageren de twee witte balkjes op een swype beweging?

anders zou ik eens kijken in de instellingen van je nova launcher, mss kan je da ar iets terug vinden.

Apprentice

Thanks! Ik heb de telefoon na de update gereset naar fabrieksinstellingen en toen waren de balkjes weg en touchscreen deed het ook weer normaal! Denk misschien inderdaad update en nova launcher...of eigenlijk geen idee ;-) maar gelukkig doet hij het weer normaal! 

Apprentice

Thanks! Ik heb de telefoon na de update gereset naar fabrieksinstellingen en toen waren de balkjes weg en touchscreen deed het ook weer normaal! Denk misschien inderdaad update en nova launcher...of eigenlijk geen idee ;-) maar gelukkig doet hij het weer normaal! 

Top Posters