Support

Open search

Telefoon ontgrendelen

Observer

Om de zoveel tijd dien ik mijn wachtwoord in te voeren om mijn s9 te ontgrendelen. Dit terwijl de ontgrendel opties iris of vinger scan zijn ingesteld. Waarom vraagt ie om wachtwoord? En hoe dit te voorkomen?

4 ANTWOORDEN 4
Superuser II
Superuser II
Dit is vanwege de veiligheid, net als met je pinpasje betalen zonder pincode. De 1e 5 x kan dat zonder pincode daarna 1 x weer pincode intoetsen. Dit kan je in ieder geval niet veranderen. Ook als je toestel herstart moet je een code invoeren.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Observer
In de oudere S modellen was dit niet. En het lijkt erop is dit alleen is als je wachtwoord hebt ingesteld. Collega heeft pincode en die hoeft nooit opnieuw zijn pincode te geven voor ontgrendelen alleen bij herstart. Is er een mogelijkheid om wachtwoord uit te schakelen en over te stappen naar pin code?
Superuser II
Superuser II
https://support.google.com/android/answer/9079129?hl=nl
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Observer
Dank je. Ga het zien de komende dagen of ontgrendelen met wachtwoord nu niet wordt vervangen door pin.
Top Posters