Support

Open search

Te zacht meldingsgeluid Galaxy S9

First Poster

Als ik een Notificatiebericht van bv. Messenger krijg, is het Geluid extreem zacht. Dit betreft het standaard meldingstoon van Messenger.

Verander ik dit naar een Meldingstoon van de samsung zelf, is het geluid iets harder.

Geluidsinstellingen staan op maximaal. Fabrieksinstelling hersteld. Maar geen oplossing.

Iemand hier ook ervaring mee?

18 ANTWOORDEN 18
Superuser II
Superuser II
En het geluid van andere apps? YouTube ofz?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Ik heb het zelfde zacht geluid bij mijn notificatie... terwijl mijn youtube ect geweldig is

Superuser II
Superuser II
Staan de meldingsgeluiden vol open? Instellingen > Geluiden en trillen > Volume
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Ja alles staat vol open...

Superuser II
Superuser II
Kan je misschien een andere meldingsgeluid kiezen die luider is?
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster

Ik heb reeds diverse geluiden geprobeerd echter alles blijft zacht.. maar als ik muziek luisyerd of tv kijk is alles zeer scherp en luid ...

Black Belt 

Het ligt dan sowieso niet aan de speakers als ik dat zo hoor.. Ken je toevallig nog iemand met een S9? Zo ja, ben ik benieuwd of je zijn/haar meldingsgeluiden qua volume beter vindt of dat het hetzelfde is.

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
First Poster

Neen helaas niemand die ik kan die een s9 plus heeft..

Black Belt 

Ooh, het is ook nog eens de Plus! Dit is voor mij wel lastig te beoordelen aangezien het aan je persoonlijke referentie kader ligt wat je als luid of zacht ervaart. De beste tip is denk ik dan toch om even langs te gaan bij een servicepunt en ze daar mee te laten luisteren of dit klopt: http://www.samsung.com/nl/support/service-center/

---------
Signature_Note9_Trans
"I'm just trying to make a buck, like everyone else."
- Tom Waits
Top Posters