Support

Open search

Tampered glass cover voor s9 i.c.m. UAG case

OPGELOST
First Poster

Hallo,

Ik ben sinds 3 dagen overgestapt van iphone naar de samsung s9 en tot nu toe bevalt me dat uitermate goed.

Nu is het probleem dat ik een UAG Armor case heb om de telefoon hufte proof te maken. Dit doe ik al jaren met mijn mobiele telefoons in combinatie met panzerglass op het display ( dit heeft de levensduur van mijn telefoons aanzienlijk vergroot.

Nu is het zo dat ze zeiden bij mijn mobiele aanbieder dat het niet mogelijk is om een panzerglass te plaatsen in verband met de UAG case. 

Is er iemand die hier ervaring mee heeft of mij een tampered glass kan adviseren die we past in combi met UAG case.

Heb op moment wel een glass bescherming er op maar deze buigt niet mooi mee de rondingen aan de zijkant waardoor dat effect weg is 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
dit is een kwestie van uitproberen.. elk hoesje is anders en elke protector.. ik gebruik vaak die van ultimate shield, kosten ongeveer 11 euro komen uit UK.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
dit is een kwestie van uitproberen.. elk hoesje is anders en elke protector.. ik gebruik vaak die van ultimate shield, kosten ongeveer 11 euro komen uit UK.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters