Support

Open search

Spotify stopt vanzelf

First Poster
alles wat hier staat zoals meerdere mensen zeggen werkt het niet:( graag een fix vinden want zo ga ik mijn spotify abbo stop zetten!
BruceH Moderator
Moderator

Op de Community van Spotify zelf worden een aantal tips gegeven: https://community.spotify.com/t5/Android/Playback-Stops-in-Lock-Screen-Galaxy-S10/td-p/4702231

Wellicht dat je daar wat aan hebt. 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Apprentice

Bij mij is het opgelost.

maar hoe en waardoor heb ik geen idee van.

Ik heb alle tips uitgevoerd, werkte niet.

Nogmaals gedaan, alles aan en uitklikken, ook al stond het in eerste instantie al uit.

Daarna mobiel opnieuw gestart en toen was het probleem verholpen.

Apprentice
Had het probleem weer, nu naar bovenstaande tip van Spotify gekeken en idd, ik had dus dit weer in de sluimerstand gezet 😳
Maar tip hierboven werkt, wel even je telefoon uit en aan doen!
First Poster

Hoi,

Ik heb het zelfde probleem met mijn s10+. Alles hieronder geprobeerd en niets hielp. Nou ben ik zelf ook gaan uitproberen en tot nu toe werkt Spotify weer normal wanneer ik dolby Atmos aan zet. Dit kan je vinden als je de meldingsbalk helemaal naar beneden haalt. Dan staat hij erop zo niet, swipe je 1x recht. 

Voorlopig zijn mijn problemen opgelost. Hopelijk hebben jullie hier wat aan. 

Groetjes Nathalie 

First Poster

Kan het zijn dat een wearable dit probleem (opnieuw) kan veroorzaken?

Onlangs mijn Gear S3 moeten resetten, opnieuw koppelen aan de telefoon en vervolgens weer alle apps installeren. Dat gebeurt naar gelang ik iets mis ... oftewel, vanmorgen weer spotify toegevoegd aan de Gear S3 en vervolgens trad het probleem ook bij mij weer op. Eerder had ik het ook al (op A40) en heb ik hier her en der wat dingen geprobeerd, waarna het ook ineens over was. Nu dus weer. Spotify weer van Gear S3 verwijderd zojuist en vanaf dat moment geen probleem meer.

First Poster
Je kan de Spotify support mailen die hebben mij keurig geholpen.
Er was een fout met me offline opslag!
First Poster

hier ook hetzelfde probleem... krijg het ook niet opgelost. 

First Poster

Het probleem is bij mij opgelost door eerst alle lokale data van Spotify te verwijderen.

Daarna Spotify zelf te verwijderen.

En daarna Spotify opnieuw installeren.

Observer

Opnieuw installeren van Spotify heeft bij mij geholpen

Top Posters