Support

Open search

Spotify stopt vanzelf

Highlighted
First Poster

Hieronder mijn bericht welke ik ook aan Spotify heb gestuurd.

Het komt erop neer dat Spotify vanzelf stopt om mijn Galaxy S9. Dit probleem heb ik met mijn oude Galaxy S6 ook gehad. De app kan niet in de sluimerstand gaan, maar hij stopt wel automatisch met spelen. De app blijft wel actief op de achtergrond zoals ik kan zien in mijn openstaande tabbladen.

Help!!!!

Country

Netherlands 

Device

Samsung Galaxy S9

My Question or Issue

Since I'm using Spotify at my samsung phones (before the Galaxy S9, I've had the same problem on my Galaxy S6) Spotify stops automatically after a while.

The app is still active at the background, but it just stops playing. I can't find anything about this in my settings of spotify.

My phone isn't in any power saving mode and spotify as app is not able to go in a power saving mode.

At my home I'm using multiroom speakers which I'm playing true my phone, but when spotify stopt at my phone, it also stops at my speakers.

Reinstalling spotify doesn't solve the problem, so please help me!?

20 ANTWOORDEN 20
Superuser II
Superuser II
Het kan dat je een andere app erop hebt staan die dit veroorzaakt. Misschien even 1 voor 1 alle zelf geïnstalleerde apps installeren. Of een fabrieks reset doen en geen apps installeren behalve Spotify.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Heb dit probleem ook gehad met mijn S9.

Nadat ik de app meldingen uit heb gezet van Spotify is het probleem bij mij opgelost.

Settings -> Apps ->  Spotify -> Meldinging (geblokkeerd)

First Poster

Bij mij stonden de meldingen al op geblokkeerd. Maar nadat ik de meldingen had aangezet en daarna weer uitgezet, verliep het afspelen van muziek in Spotify verder zonder onderbrekingen.

New Member

Ik heb het ook. Eerst niet. Na 4 a 5 uur begint het.  Onregelmatig pauseren. Twee maal tikken op het scherm en de muziek start direct weer. Maar al snel ist weer van dat. Als ik dan een baterijpack koppel aan de S10 gebeurt het niet meer. Vanaf ik de batterij  loskoppel.  Direct terug hetzelfde probleem. Ook al is de telefoon 100 procent opgeladen. Al meermaals met die meldingen en sluimerende apps zitten prutsen.

Stress jong!

Ik luister de hele dag mobiel Spotify via Bluetooth. 

New Member

Ik heb precies het zelfde zodra mijn scherm vergrendeld na 10 seconden stopt de muziek laat ik het beginscherm weer zien en dan gaat de muziek weer aan voor een paar seconden 

Apprentice

Ook ik heb dit probleem. 

Sinds twee dagen andere mobiel en nu dit probleem dat Spotify dus stopt als scherm uitgaat.

Ik had Spotify ook op mijn Galaxy A5 en nooit geen problemen mee gehad, nu dus wel.

Alles nagekeken , geen nieuwe apps, geen meldingen aanstaan en niet in de sluimerstand. En nu? 

New Member

Hier ook! Galaxy S10+. Als het scherm vergrendeld stopt de muziek na een tijdje. De ene keer is het 10 seconden de andere keer een minuut. Zodra ik het scherm weer aanzet (ontgrendelen niet nodig) start de muziek meteen weer. Heb al geprobeerd meldingen uit te zetten en ingesteld dat ie op de achtergrond actief mag zijn; geen effect.

Wie heeft de oplossing?!

First Poster

Ik heb het ook please fix!

BruceH Moderator
Moderator

@Roandj,

Wat heb je al geprobeerd om het probleem te verhelpen?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters