Support

Open search

Software breaking bugreport (Youtube Multitasking freeze) + Slechte live chat samsung!

Explorer

In ieder geval is de software-breaking bug die ik wil rapporteren als volgt: Als Youtube en een ander programma open staan en je een video afspeelt , dan bevriest je hele telefoon totdat Youtube afgesloten wordt. Dit kan je bereiken door je powerknop te drukken en te wachten tot het scherm zwart blijft. Als de AOD weer te voorschijn komt kan je de tel weer unlocken. Uiteraard is deze bug onaanvaardbaar in een telefoon van ruim 800 (of 900) euro.

Ik wilde dit dus graag melden, waar ik in de feedback app dus voor ben doorverwezen naar de live chat. Gevonden, maar jullie medewerkers reageren zo traag dat het wel lijkt alsof er maar 1 persoon aanwezig is. Vandaar dat ik het hier maar post.

7 ANTWOORDEN 7
Highlighted
Superuser II
Superuser II
Ik ga het voor je doorgeven! Thanks
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Superuser II
Superuser II

Hoi @LNDN91,

Dat kan niet de bedoeling zijn inderdaad! Even voor de zekerheid: heb je al via Samsung Members een foutrapport met de automatisch aangemaakte logbestanden opgestuurd, nadat deze vastloper heeft plaatsgevonden? Deze logbestanden zijn namelijk nodig om de fout te vinden en op te lossen.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Explorer

@KevinWschreef:

Hoi @LNDN91,

Dat kan niet de bedoeling zijn inderdaad! Even voor de zekerheid: heb je al via Samsung Members een foutrapport met de automatisch aangemaakte logbestanden opgestuurd, nadat deze vastloper heeft plaatsgevonden? Deze logbestanden zijn namelijk nodig om de fout te vinden en op te lossen.

Ik had volgens mij het vinkje aangeklinkt ja. Ik heb zojuist nog maar een keer een rapport aangemaakt en verzonden direct na de bug met de samsung members app.

Superuser II
Superuser II
Als het goed is zijn ze wel verzonden, volgens mij krijg je na verzending de mogelijkheid om een live chat te starten als ik me niet vergis.. Thanks in ieder geval! probleem word aangemeld!
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

Ik ben er al achter wat het probleem is> 
De laatste Youtube versie is zo buggy dat het de hele System.apk meeneemt als het freezed na die multitasking naar normaal handeling. Daardoor loopt de hele telefoon vast. Youtube terug naar fabrieksinstellingen fixed het probleem (misschien slechts gedeeltelijk. Ben dit nog aan het testen.)

Ik zie ook in de recensies in de Play Store dat de laatste update ook erg buggy is voor andere mensen. Erg vervelend dat je handmatig een update moet downloaden als een app buggy is. Er is in de play store geen downgrade mogelijkheid. 

Superuser II
Superuser II
Tja daar kan Samsung niks aan doen. Dat ligt aan YouTube/Google. Nou maar hopen dat het blijft werken!
---------
Samsung Galaxy S10+

Explorer
Nja Samsung kan er wel deels iets aan doen, zorgen dat een apk niet zomaar het hele systeem.apk kan neerhalen. Als dat namelijk wel mogelijk is, dan kan dat misbruikt worden. Op mijn andere telefoon (met andere rom: AOSP 7.1.2) is deze bug namelijk niet het geval.
Top Posters