Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Social media meldingen komen laat binnen/laden laat

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2019 11:12 AM)
1318 Weergaven
Esmer
Journeyman
Opties

Mijn berichten via social media, met name whatsapp linkedin en instagram, ontvang ik laat omdat ze niet gelijk laden. Internet en google doen het verder prima. Ook heb ik dit probleem niet als ik mijn simkaart in mijn andere samsung toestel plaats. Het ligt dus niet aan de sim of aan het internet. 

 

Iemand suggesties?

0 Likes
13 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Mogelijk staan de apps onder "Optimize Battery Usage", dit gezien constante notificatie pulls ook stroom kosten. Verder kan het ook een setting zijn in de desbetreffende apps.
0 Likes
Esmer
Journeyman
Opties

Ik heb het gecheckt en dat is helaas niet het geval. Andere opties??

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Heb je dit op zowel WiFi en 4G? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Esmer
Journeyman
Opties

Erg scherp van je!

 

Alleen op 4G.

Bovendien als ik schakel van 4G naar WiFi krijg ik opnieuw meldingen van berichten van social media die ik al geopend/gelezen heb op 4G.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Alright, duidelijk. Ben je op dit soort momenten in de buurt  van een WiFi netwerk waar de telefoon mee zou kunnen verbinden? Is het mogelijk dat slimme netwerkwissel aanstaat? Instelling kan ook wel Wi-Fi automatisch inschakelen heten. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Esmer
Journeyman
Opties

WiFi automatisch inschakelen staat uit bij mij, zag ik.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Alright, duidelijk. Je hebt de SIM in een ander toestel getest, maar heb je ook een andere SIM in jouw  toestel uitgeprobeerd? Kruistesten kan altijd goede info bieden :smiling-face:


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Esmer
Journeyman
Opties
Jaa dat heb ik ook al gedaan. Heb zelfs een nieuwe sim. Kan het iets zijn met de apps? Weet het echt niet meer..
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Lijkt mij niet één van je apps te liggen, maar kan natuurlijk wel. Je zou het toetel nog kunnen resetten, maak dan wel een back-up van je gegevens met Smart Switch.

 

Om er zeker van te zijn dat het niet aan de apps ligt, raad ik je aan na de reset eerst alleen bijvoorbeeld Whatsapp te installeren en vervolgens te testen of het nu wel goed gaat met de meldingen.

 

Zo ja, dan kun je de back-up terugzetten. Indien je dan merkt dat het weer niet goed gaat, is het issue in de back-up meegenomen en kun je het beste handmatig alles overzetten.

 

Let me know!

rsz-846676
0 Likes