Support

Open search

Screenshots naar veilige map

Highlighted
OPGELOST
New Member

Ik heb sinds een paar dagen de S9. Als ik een screenshot maak en ik wil hem verplaatsen kan ik hem alleen in de veilige map zetten. Ik wil ze graag gelijk in de mappen zetten waar ze horen en niet in de veilige map. Weet iemand hoe ik dit kan instellen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi Sandra,

Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy S9!

Als je in een album een foto (of video) ingedrukt houdt, selecteer je deze. Je kunt wanneer je klaar bent met selecteren rechtsboven via de drie puntjes kiezen voor verplaatsen of kopiëren. Vervolgens kies of maak je het album waar je ze wilt hebben.

Laat je weten of het gelukt is?

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II

Hoi Sandra,

Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy S9!

Als je in een album een foto (of video) ingedrukt houdt, selecteer je deze. Je kunt wanneer je klaar bent met selecteren rechtsboven via de drie puntjes kiezen voor verplaatsen of kopiëren. Vervolgens kies of maak je het album waar je ze wilt hebben.

Laat je weten of het gelukt is?

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters