Support

Open search

Scherm s9 snel krassen erop

Apprentice

@marcelboon  schreef:
nog voorzichtiger.
ik zou niet eens weten hoe die kras erop komt, 3n ik leg hem nooit op me glas.
en met screenprotector reageert hij niet goed, daarvoor moet ik nog naar samsung service winkel.

Het grappige is dat ik mijn telefoon juist altijd met het scherm naar beneden op mijn bureau leg. Ik heb liever dat er wat op de achterkant valt dan op et beeldscherm aangezien de achterkant en stuk eenvoudiger en goedkoper te vervangen is. Nu heb ik wel een TPU hoesje dat met de boven- en onderkant iets boven het scherm uitkomt.

Apprentice
ja ik heb een hard hoesje van spigen met een opstaande rand van ongeveer 1mm.
en ik heb meestal me mobiel tussen me benen liggen.
dat klinkt gek maar ik zit in een rolstoel, dus hij ligt ook altijd op een zacht kussen.
Superuser II
Superuser II
En stof en zand en korrels etc.. tussen je benen en als je bijvoorbeeld dan beweegt met je rolstoel wrijft dat er misschien tegenaan.. Bij de MediaMarkt kan je een screenprotector op maat laten plaatsen en meteen testen of het goed is.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Ook hier onwijs snel krassen op de s9 plus.

( het zijn van die hele lichte krasjes )

ik vermoed zelf dat een kras al gemaakt kan worden met een nagel welke iets vover t scherm gaat. (uitproberen wil ik niet want ik wil niet nog een kras op mijn scherm ( al heb ik er nu al een stuk of 30 :(

Ik baal als een stekker, ik vermoed dat het scherm niet goed gehard is of iets dergelijks waardoor zulke krassen er echt zo opkomen.

ook ik ben in het bezit van een s8 welke amper tot geen krassen heeft na 1 jaar gebruik

(beide toestellen hebben een samsung case met beschermscherm flap ? )

Top Posters