Support

Open search

Scherm s9 snel krassen erop

First Poster

@Rohit  schreef:

Heel mooi verhaal Chris maar ja het blijft glas en dat kan dus beschadigen.. Daarom bestaan er screenprotectors.. ik heb het nut van zo een klaphoes eigenlijk nooit gesnapt want het krast en is vervelend om steeds open te klappen.. maar goed, dit is gebruikers schade en er valt helemaal niks mee te doen.. Dus ook hier zul je geen oplossing kunnen vinden, als het scherm echt zo slecht was dan had je in dit topic een paar duizend reacties gehad. Want geloof me dit toestel is al een paar miljoen keer verkocht...

En toch zijn er een aantal personen die erover vallen kijk maar naar dit topic, altans lijkt mij hoor anders had deze nooit opgericht geweest toch? En aangezien niet iedereen in een forum klimt of überhaubt de moeite neemt om het op internet te plaatsen zullen er waarschijnlijk genoeg gevallen ongemeld zijn. Maar om nogmaals te onderstrepen dat er weldegelijk iets mis is, dan is natuurlijk alleen dit forum al genoeg bevestiging waar namelijk een aantal gelijkwaardige klachten aanwezig zijn.

Superuser II
Superuser II

@ChrisS9plus als er echt een structureel probleem is, dan weten veel mensen de weg naar de community echt wel te vinden. Als er bijvoorbeeld een fout in de software is geslopen, dan staat er binnen de kortste keren een topic van meerdere pagina's met unieke gebruikers. Dit topic komt, hoe oprecht vervelend voor iedereen die zuinig op zijn toestel is en nu krassen heeft ik dit ook vind, daarbij niet in de buurt. Het aantal unieke gebruikers met dit probleem op de community (dat is dus zonder superusers en moderators die in dit topic reageren) past letterlijk op één pagina. Daarvan is er één te herleiden tot foutief gebruik van de cover, en zie je in de terugkoppeling van de gebruikers die naar een servicepunt zijn gegaan dat het kosteloos is gerepareerd wanneer schade door een originele Samsung cover is veroorzaakt. Het toestel is bijna een jaar op de markt, als er echt een probleem met de bouw van het toestel zou zijn, dan zouden er echt meer van dit soort signalen zijn.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

...

Superuser II
Superuser II
Dat is gewoon onzin er zijn er duizenden die er een protector op hebben en nergens last van hebben. Dus het ligt echt aan het merk/type wat je erop hebt en hoe je er zelf mee omgaat... Als je veel buiten werkt misschien een goede tempered protector erop i.c.m. rugged case?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

...

Superuser II
Superuser II
Cool he? Wat had jij dan verwacht met zo een reactie? Je geeft Samsung de schuld van het niet goed kunnen maken van screenprotectors van andere bedrijven? Beetje vreemd toch?

" er zijn gewoon geen geschikte screen protectors of hoesjes te vinden." Weer onzin gewoon.. Heel internet staat er vol mee en alle telefoon winkels hebben hoezen/protectors voor de S9+!

https://www.amazon.com/d/Cell-Phone-Cases/Samsung-Galaxy-Military-Protective-Kickstand/B0797J6DNB

Ik gebruik deze: https://www.ultimateshield.co.uk/collections/galaxy-s9-plus
Werkt perfect!
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice
ik had er een screenprotector van spigen op zitten en er zit een heel dun krasje/scheurtje in me glas.
hoe dat gekomen is weet ik niet.
inmiddels is de protector eraf omdat me scherm niet goed reageerde.
mijn vrouw heeft ook een s9 en die heeft ook al een kras binnen 3 weken.
Observer

Heb ik ook last van... heb hem nu 3 maanden. Het word steeds erger :(

Superuser II
Superuser II
Voorzichtiger mee omgaan of een screenprotector erop laten zetten..
---------
Samsung Galaxy S10+

Apprentice
nog voorzichtiger.
ik zou niet eens weten hoe die kras erop komt, 3n ik leg hem nooit op me glas.
en met screenprotector reageert hij niet goed, daarvoor moet ik nog naar samsung service winkel.
Top Posters