Support

Open search

Scherm s9 snel krassen erop

Nick Moderator
Moderator

Yes, het servicepunt in Amsterdam is in dit geval een goed idee. Succes en laat maar weten wat zij vernemen!

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice

Nog nieuws over het beeldscherm van de TS? Een kennis van mij heeft hetzelfde probleem. Een Samsung S9 Plus, er wordt heel netjes en zorgvuldig mee omgegaan. In een hoesje veilig opgeborgen en toch een paar flinke krassen in het scherm. Het lijkt erop dat niet alle Gorilla Glass even sterk is ook al wordt dit getest in een laboratorium. Dit zou toch niet mogen gebeuren bij een toestel van ruim €900,-. Het is een gebruiksvoorwerp en dan zou je erop mogen vertrouwen dat een scherm tegen normaal gebruik kan. Bij laten vallen kan ik mij voorstellen dat het glas kapot gaat. Maar dat er bij normaal gebruik krassen ontstaan zou niet mogen gebeuren.

Apprentice

Mijn scherm is uit coulance gemaakt/vervangen. Ik vind het geen coulance, maar garantie. Samsung ziet het als gebruikersschade. Maar goed, het scherm is gratis vervangen en daar ging het mij om. Ook de batterij (altijd bij vervangen scherm) en nog wat zaken die na een test niet goed bleken te zijn. Ik heb nu een folie over mijn scherm (mediamarkt €20 plakken ze er heel netjes voor je op) en doe mn toestel in het hoesje, maar zonder pasjes. Het verbaast mij wel dat zo'n duur toestel zo makkelijk krast. Mij is gezegd dat het juist door de wrijving van het hoesje komt, maar ik had voor die prijs een sterker scherm verwacht. En zeker geen krassen door een officieel Samsung hoesje van €70. 

Apprentice

Dank je voor je antwoord Rinkster. Ik zal mijn kennis hier over inlichten.

Explorer

Helaas donderdag niet gered, vanwege werk.

Zal deze week echt gaan, anders ben je weer een week verder.

Explorer

Gister bij service center geweest.

Krasjes komen volgens de medewerker door mijn hoesje

Netjes geholpen.

Het hoesje wat de krasjes veroorzaakte heb ik inmiddels niet meer, omdat ik het een onding vond.

Nu case gekocht die naar mijn menig beter is.

Navigator

Fijn om te lezen dat je netjes bent geholpen, Franklin!  

---------
Signature-S10
Observer

Hier ook van dat. Vreselijk 

Superuser II
Superuser II
Hier voor de mensen die denken dat het scherm waardeloos is: https://www.youtube.com/watch?v=HJYqgZDmsZo
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

@Rohit Zack ken ik maar schijnbaar zijn er badges waarbij het scherm toch niet zo krasbestendig is als zou moeten. Bij een productie van miljoenen toestellen kan dat natuurlijk gebeuren. 

Top Posters