Support

Open search

Samsung s9 proximus promotie

New Member

Hallo iedereen,

Ik heb vandaag een Samsung S9 gekocht in de proximus winkel. Momenteel is er een actie lopende dat je 100 euro cashback terug krijgt bij aankoop van het toestel.

Zou er iemand hier meer omtrent weten aub? Want op de site van samsung kan ik enkel een andere cashback terug vinden met het inleveren van een oude gsm.

alvast bedankt

christophe

8 ANTWOORDEN 8
Superuser II
Superuser II

Hoi Christophe,

Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy S9!

Hier vind je de meest gestelde vragen over promoties met een linkje naar het overzicht van alle promoties en een voorbeeld hoe je registreert: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Wat-zijn-promoties-hoe-doe-ik-mee-en-andere-vr...

Als er verder nog iets onduidelijk is, dan hoor ik dat natuurlijk graag! Laat je weten of het gelukt is?

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Tim Moderator
Moderator

@christophe84 wat tof dat je een nieuwe S9 hebt aangeschaft! Heb je met behulp van @KevinW inmiddels de actie terug kunnen vinden?

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
New Member

Beste,

ik heb vaandag een S9+ bij Proximus Center gekocht en ik wil deelnemen met de actie van "100euro terugbetallen". ik heb alle stappen goed gevolgd maar ze vragen me altijd dat de EAN ongeldig is.

kan u me helpen a.u.b 

Mvg

Superuser II
Superuser II

Hoi @Naouel,

Gefeliciteerd met je nieuwe S9+!

Ik kijk graag met je mee waar het misgaat.

Kun je eerst controleren of er geen spatie achter de EAN code in het formulier staat? Het formulier heeft dan nogal eens de neiging de EAN code te weigeren.

Zou je anders kunnen aangeven wat de EAN code waarmee je probeert te registreren is?

Ik hoor het graag van je!

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Beste Kevin,

Ik heb een vergelijkbaar probleem met de kortingsactie. Hij geeft aan dat de EAN code onjuist is en kan vervolgens niet door naar de volgende stap. Dit is natuurlijk erg vervelend aangezien de kortingsactie nog maar een dag is. Ik hoop dan Samsung mij vandaag nog zou kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Superuser II
Superuser II

Dat kan ik begrijpen, @maxvdburght!

Qua tijdsdruk hoef je je nog geen zorgen te maken, hoewel gisteren de laatste dag van de actie was, kun je je nog wel tot 2 maart registreren.

Ik kijk natuurlijk wel graag met je mee om uit te zoeken waar het mis gaat en zou je daarom hetzelfde willen vragen als ik @Naouel gevraagd heb. Zou je eerst kunnen kijken of er geen verdwaalde spatie in de EAN regel is? Kun je anders de EAN code terugkoppelen?

First Poster

Goedemiddag,

Ik probeerde de actie meteen te doen op de dag van aankoop. Een week naar dato accepteert hij wil de IMEI. Bedankt voor je hulp.

Met vriendelijke groet,

Max

Superuser II
Superuser II

Goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is, Max! Als je nog meer vragen hebt dan weet je de weg naar de community wel te vinden

Fijn weekend!

Top Posters