Support

Open search

Samsung notes laptop

First Poster

Hi,

Na de laatste update ging mijn batterij verschrikkelijk snel leeg. Ik heb een s9+, dus dit hoort niet te kunnen. Ik Samsung gebeld, moest een backup maken en de telefoon terug zetten naar de fabrieksinstellingen. Hier baalde ik al van, maar oké. Ik heb via Samsung switch een backup gemaakt naar mijn laptop. Na 4 uur gaf die aan dat die eindelijk klaar was, dus heb ik alles netjes afgesloten en mijn telefoon gereset. Toen ik daarna de backup terug wilde zetten, bleek het dat er een fout in de backup zat! Samsung switch gaf op mijn telefoon aan dat het terugzetten van de backup was gelukt (wat niet waar was) en de laptop gaf aan dat de backup was geannuleerd. Nu wil ik wel graag mijn notities terug, want hier stond belangrijke informatie in. Maar ik kan dit bestand dus niet openen op mijn laptop en niet terug zetten via de backup!????

Is er iemand die weet hoe ik dit bestand op de laptop kan openen, evt met software/programma's etc. Heb al geprobeerd het bestand via web Whatsapp naar mijn telefoon te sturen, maar ook dan kon het bestand niet geopend worden

2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II

Hoi @Demi1,

Ik kan me goed voorstellen dat je je notities terug wilt! Had je voor de reset synchroniseren aan? Dan hoef je alleen naar Instellingen >> Accounts en Back-up >> Samsung Cloud >> Overige gesynchroniseerde gegevens om Samsung Notes opnieuw te laten synchroniseren.

Misschien een rare vraag, maar heb je al geprobeerd om de back-up nogmaals terug te zetten? De back-up is versleuteld zodat anderen niet bij je gegevens kunnen, dus alleen het back-upprogramma kan het bestand openen.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Helaas had ik synchroniseren niet aan staan, heb ik nu wel gelijk aangezet. Heb al meerdere keren geprobeerd de backup terug te zetten. Ook alles uitgevinkt behalve de notities. Hij blijft op mijn telefoon aangeven dat de backup is gelukt, maar wanneer ik naar notities ga staat er niks.

Top Posters